חדשות בארץ

פגז תועה ממצרים פגע במבנה במועצה האזורית אשכול, אין נפגעים

מבנה בדרום המועצה האזורית אשכול ספג נזק כבד, לאחר שנפגע מירי תועה של פגז טנק ששוגר ממצרים. בחסדי שמיים, לא היו נפגעים מהירי

זירת הנפילה, היום (צילום: דוברות המועצה האזורית אשכול)זירת הנפילה, היום (צילום: דוברות המועצה האזורית אשכול)
אא

מבנה בדרום המועצה האזורית אשכול ספג היום (שלישי) נזק, לאחר שנפגע מירי תועה של פגז טנק ששוגר ממצרים. בחסדי שמיים, המבנה – המשמש כמועדון – היה ריק, ולא היו נפגעים מהירי. דובר צה"ל מסר כי "אותר נפל שגרם לנזק במבנה אזרחי. ככל הנראה מדובר בפגז של טנק מירי תועה סמוך לגבול מצרים. נסיבות האירוע בבדיקה, אין נפגעים".

תקרית דומה התרחשה לפני כחודשיים, כאשר נפל של פגז שנורה על ידי טנק מצרי נחת בסמוך למושב בני נצרים, בגבול בין ישראל ומצרים. נזק קל נגרם לרכב ולקיר של בית כנסת במקום כתוצאה מרסיסים, אך בחסדי שמיים לא היו נפגעים. בצה"ל מסרו, כי ככל הנראה מדובר מזליגה של ירי תועה, במסגרת המבצע הנרחב בו פתח צבא מצרים נגד ארגון דאע"ש בסיני.

כזכור, אמש נורתה פצצת מרגמה מרצועת עזה לעבר שטח ישראל, ונחתה בשטח פתוח במועצה האזורית אשכול. זאת לאחר כשבוע וחצי מאז סיום מבצע "חגורה שחורה", במהלכו חוסל בכיר הג'יהאד האסלאמי, בהאא אבו אל-עטא. הפצמ"ר נחת בשטח פתוח מחוץ לאחד מיישובי המועצה. מדובר צה"ל נמסר, כי "זוהה שיגור אחד משטח רצועת עזה לשטח ישראל. כתוצאה מהשיגור הופעלה התרעה בשטח פתוח בלבד".

בתגובה לירי המרגמה, אמר ראש מועצת אשכול, גדי ירקוני: "לא נסבול את המשך הירי ליישובינו, ואנו מצפים למדיניות נחושה שאינה משלימה עם מציאות כזאת. צה"ל וקובעי המדיניות ימשיכו עם המוטל עליהם – הבטחת הביטחון באזור, ואנו נמשיך עם המוטל עלינו – לפעול לשיפור מתמיד של איכות חיי התושבים".

תגיות:עוטף עזהטנקמצרים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה