חדשות בארץ

סגן ראש עיריית רמת גן: "להוריד את תמונת נתניהו או להשאיר"?

לאחר שאתמול סייעת בגן ילדים הורידה את תמונתו של ראש הממשלה מקיר הגן, פרסם סגן ראש עיריית רמת גן, רועי ברזילי, סקר בעמוד הפייסבוק שלו, בו שאל את הגולשים האם להסיר את תמונתו של נתניהו מהקיר בעירייה. גולשים רבים זעמו, וטענו כי מדובר בפרובוקציה

(צילום מסך של הסקר)(צילום מסך של הסקר)
אא

סגן ראש עיריית רמת גן, רועי ברזילי, חולל היום (שני) סערה ברשת, בעקבות סקר שהעלה לעמוד הפייסבוק שלו, ובו נשאלו הגולשים האם יש להסיר את תמונתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, התלויה על קיר בעירייה.

ברזילי צירף לסקר את תמונתו של נתניהו תלויה ליד סמל המדינה, ומתחתיה הכיתוב "עדיין דמות ממלכתית". במקביל, הוא הוסיף צילום של הקיר ללא תמונת ראש הממשלה, עם ההסבר "הממלכתיות אבדה וגם התמונה".

הסקר הביא למאות תגובות, רבות מהן של גולשים זועמים, שטענו כי מדובר בפרובוקציה ובמעשה הנוגד את כללי הממלכתיות. "כך לא מתנהג איש ציבור שאמור להוות דוגמה", כתב אחד מהם. גולשים אחרים כתבו בשבחו של ראש הממשלה וההישגים שהביא לישראל; אחת הגולשות כתבה כי בשל כך יש "להשאיר ולתלות תמונה גדולה יותר". גולשים רבים הדגישו כי לנתניהו עומדת חזקת החפות. "כולם נהיו שופטים ותליינים", כתב אחד מהם. "אדם הינו חף מפשע עד אשר הוכח אחרת".

כזכור, אתמול סערה הרשת בעקבות סרטון, בו תועדה סייעת בגן ילדים כשהיא מורידה מקיר הגן את תמונתו של נתניהו. הסייעת הסבירה מול המצלמה, כי מדובר בפעולת מחאה בעקבות החלטתו של היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, להגיש כתב אישום נגד נתניהו. "בתור אשת חינוך, אדם שמואשם בשוחד, מרמה והפרת אמונים, לא יכול לשמש דוגמה טובה לילדים", אמרה. "אצלי בגן, התמונה שלך לא יכולה להיות על הקיר. לך לבית משפט, תנקה את עצמך, ואם אתה זכאי – ברוך שובך. עד אז – התמונה הזאת יורדת מהקיר שלנו".

הסרטון, שהפך לויראלי, זכה לתגובות רבות, רובן נגד האקט בו נקטה הסייעת. בהמשך התברר כי האישה עובדת בגן ילדים בפרדס חנה-כרכור, ומועסקת על ידי המועצה המקומית. מהמועצה נמסר כי "העובדת פעלה על דעת עצמה וביוזמתה האישית, תוך שימוש לא ראוי החורג מהנהלים במתקני הגן בו היא מועסקת וניצולו להפצת עמדתה הפוליטית האישית, בניגוד להוראות החלות עליה ולחוזר מנכ"ל משרד החינוך". במועצה הוסיפו, כי הם רואים בחומרה את המעשה, וישקלו לנקוט נגד העובדת בצעדים משמעתיים.

תגיות:סקרמחאה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה