חדשות בארץ

סייעת בגן ילדים הורידה את תמונת נתניהו; תזומן לבירור במשרד החינוך

משרד החינוך יזמן לבירור סייעת, העובדת בגן ילדים בפרדס חנה-כרכור, שתועדה כשהיא מסירה את תמונתו של ראש הממשלה נתניהו מקיר הגן: "אצלי בגן, התמונה שלך לא יכולה להיות על הקיר. לך לבית משפט, תנקה את עצמך, ואם אתה זכאי – ברוך שובך"

(צילום: תומר נויברג, פלאש 90)(צילום: תומר נויברג, פלאש 90)
אא

ברשתות החברתיות הופץ היום (ראשון) סרטון, בו תועדה סייעת בגן ילדים כשהיא מורידה מקיר הגן את תמונתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו.

הסייעת הסבירה מול המצלמה, כי מדובר בפעולת מחאה בעקבות החלטתו של היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, להגיש כתב אישום נגד נתניהו. "בתור אשת חינוך, אדם שמואשם בשוחד, מרמה והפרת אמונים, לא יכול לשמש דוגמה טובה לילדים", אמרה. "אצלי בגן, התמונה שלך לא יכולה להיות על הקיר. לך לבית משפט, תנקה את עצמך, ואם אתה זכאי – ברוך שובך. עד אז – התמונה הזאת יורדת מהקיר שלנו".

שר החינוך, הרב רפי פרץ, אמר בתגובה כי הוא "רואה בחומרה רבה את מעשיה של הגננת בסרטון שפורסם בכלי התקשורת. משרד החינוך פועל על מנת לאתרה בהקדם ולזמנה לבירור".

"ראש הממשלה הוא בנימין נתניהו, וצריך לנהוג בו בצורה ממלכתית ומכובדת. גם אם יש מחלוקת, לא נקבל התנהגות שכזו בשום מוסד חינוכי", הבהיר שר החינוך.

הסרטון, שהפך לויראלי, חולל סערה ברשת, וזכה לתגובות רבות, רובן נגד האקט בו נקטה הסייעת. בהמשך היום התברר כי האישה עובדת בגן ילדים בפרדס חנה-כרכור, ומועסקת על ידי המועצה המקומית, ולא מטעם משרד החינוך.

מהמועצה המקומית פרדס חנה-כרכור נמסר כי "העובדת פעלה על דעת עצמה וביוזמתה האישית, תוך שימוש לא ראוי החורג מהנהלים במתקני הגן בו היא מועסקת וניצולו להפצת עמדתה הפוליטית האישית, בניגוד להוראות החלות עליה ולחוזר מנכ"ל משרד החינוך". במועצה הוסיפו, כי הם רואים בחומרה את המעשה, וישקלו לנקוט נגד העובדת בצעדים משמעתיים.

תגיות:מחאהמשרד החינוךבנימין נתניהו

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה