חדשות בארץ

נתניהו ייפגש עם הוריו של הדר גולדין

לקראת הפגישה, נמסר ממשפחת גולדין: "אחרי 5 שנים ו- 4 חודשים שלא נעשה דבר, אנו מצפים לשמוע מנתניהו מתי הוא משיב את החיילים והאזרחים שנמצאים בידי חמאס"

שמחה גולדין (צילום: פלאש 90)שמחה גולדין (צילום: פלאש 90)
אא

שמחה ולאה גולדין, הוריו של סגן הדר גולדין הי"ד המוחזק בידי חמאס בעזה, ייפגשו היום (ראשון) עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, בלשכתו בירושלים.

מדובר בפגישה ראשונה של בני הזוג גולדין עם ראש הממשלה מאז חודש יולי. היא תיערך בצל סבב הלחימה האחרון מול הג'יהאד האסלאמי, ובעקבות החלטת ממשלת ישראל להחזיר לעזה גופת מחבל המזוהה עם חמאס ולשחרר מחבל חי שחדר לפני יותר משנה לישראל כשהוא חמוש.

לקראת הפגישה נמסר ממשפחת גולדין, כי "אחרי 5 שנים ו- 4 חודשים שלא נעשה דבר, אנו מצפים לשמוע מנתניהו מתי הוא משיב את החיילים והאזרחים שנמצאים בידי חמאס. הדר נחטף בזמן הפסקת אש שהופרה על ידי חמאס, וכל הפסקת אש נוספת היא המשך ההפקרה שלו ושל סמל-ראשון אורון שאול בידי האויב".

בתחילת החודש מתחה לאה גולדין ביקורת חריפה על מדיניותו של ראש הממשלה בסוגיית השבויים והנעדרים, והאשימה את מתאם השבויים והנעדרים, ירון בלום, ברמאות ובשקרים. בראיון לפגוש את העיתונות בערוץ 12, אמרה גולדין כי החזרת גופת המחבל בוצעה "מתחת לרדאר" ובניגוד למדיניות שקבע הקבינט בינואר 2017: "המחבל הוא חמאסניק, ברגע שהוא עבר לעזה עטפו אותו בדגל חמאס ועשו פסטיבל של חמאס. יש פה הונאה של המשפחות ומדיניות גורפת של הפקרה".

"מיליונים עוברים לעזה כל חודש, אף אחד לא דורש בכלל את החיילים. 'לא תהיה הסדרה ללא החיילים' – יש לנו את זה בכתובים, עם הסמל של משרד ראש הממשלה. נתניהו אמר לנו את זה חד-משמעית, והפרויקטים רצים וכולם חוגגים. אנחנו בבית פשוט מתפוצצים", תקפה גולדין. "הצלחנו במישור הבינלאומי, הוכחנו שהחוק הבינלאומי לצדנו, שלא ייתכן שנותנים להם סיוע הומניטרי בלי לדרוש את החיילים. הצלחנו להביא את האו"ם וארצות הברית, הבאנו את המדינות התורמות. כולם מסכימים שצריך להפעיל לחץ על החמאס, שלא יקבל שום פרסים ומתנות עד שיחזיר את החיילים. ומי לא בא? נתניהו ומדינת ישראל. פשוט מתעלמים ומנסים להשכיח את העובדה שיש לנו שני חיילים בעזה".

תגיות:הדר גולדין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה