חדשות בארץ

ליאון יודיע: שכונת הר נוף תיקרא "נאות יוסף"

לקראת יום השנה השישי לעלייתו לגנזי מרומים של מרן הרב עובדיה זצ"ל, צפוי ראש עיריית ירושלים להכריז על שינוי שמה של שכונת הר נוף בה התגורר הרב לשכונת "נאות יוסף". שם זה ינציח גם את זכרו של מרן הרב יוסף שלום אלישיב זצ"ל, שנפטר לפני למעלה משבע שנים

ליאון (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)ליאון (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)
אא

ראש עיריית ירושלים, משה ליאון, צפוי להודיע מחר (חמישי) כי שכונת הר נוף בבירה תיקרא שכונת "נאות יוסף" – על שמם של מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל ומרן הרב יוסף שלום אלישיב זצ"ל, שני המנהיגים הרוחניים הבולטים שפעלו בעיר בעשרות השנים האחרונות.

מעיריית ירושלים נמסר, כי ההחלטה על שינוי שמה של השכונה, שהתקבלה על ידי ליאון, תובא להחלטת ועדת השמות העירונית. השינוי הפורמלי צפוי להתבצע כבר בתקופה הקרובה, בכפוף לאישור מועצת העיר.

כזכור, לפני כחודש אישרה ועדת השמות בעיריית ירושלים את שינוי שמו של רחוב הקבלן בשכונת הר נוף לרחוב הרב עובדיה יוסף. הרב זצ"ל התגורר ברחוב זה במשך עשרות שנים, ושינוי שם הרחוב נעשה בעקבות בקשתם של בני המשפחה, ובראשם בנו, הרב הראשי לישראל, הראשון לציון הרב יצחק יוסף. אלא שבני משפחתו של הקבלן המנוח יצחק עבוד לוי, על שמו נקרא הרחוב הירושלמי, מחו על ההחלטה והביעו את התנגדותם לשינוי שמו של הרחוב. גם במקרה זה, ההחלטה כפופה לאישור סופי של מועצת העיר.

תגיות:הרב אלישיבהר נוףהרב עובדיה יוסףירושליםמשה ליאון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה