חדשות יהדות

ירושלים: רחוב הקבלן יהפוך לרחוב הרב עובדיה יוסף

היוזמה לשינוי שמו של רחוב הקבלן בשכונת הר נוף בירושלים וקריאתו על שם מרן הרב עובדיה יוסף זצוק"ל עשתה צעד חשוב בדרך למימושה, לאחר שוועדת השמות אישרה את השינוי. לאחר שיינתנו כל האישורים, צפוי טקס שינוי שם הרחוב להיערך בעוד כחודשיים

הרב עובדיה יוסף זצוק"ל (צילום: יונתן סינדל, פלאש 90)הרב עובדיה יוסף זצוק"ל (צילום: יונתן סינדל, פלאש 90)
אא

ועדת השמות בעיריית ירושלים אישרה היום (שלישי) בישיבתה את שינוי שמו של רחוב הקבלן בשכונת הר נוף בעיר לרחוב הרב עובדיה יוסף.

מרן הרב עובדיה יוסף זצוק"ל התגורר ברחוב הקבלן במשך עשרות שנים. שינוי שם הרחוב נעשה בעקבות בקשתם של בני המשפחה, ובראשם בנו, הרב הראשי לישראל, הראשון לציון הרב יצחק יוסף.

מעיריית ירושלים נמסר, כי לאחר האישור הראשוני בוועדת השמות, יובא הנושא בימים הקרובים לבחינת הוועדות המקצועיות. תושבי הרחוב יוכלו להגיש התנגדויות מטעמם עד לתאריך כ"ג תשרי.

כזכור, כבר בשנת 2013, לאחר פטירתו של הרב, פעלו בש"ס ליזום את החלפתו המהירה של שם הרחוב ולקרוא אותו על שמו. היוזמה לא צלחה, וזאת בשל הנוהל המצריך שנתיים לפחות מזמן פטירתה של אישיות עד שניתן לקרוא רחוב על שמה. על פי המתוכנן כעת, לאחר שיינתנו כל האישורים הנדרשים בהתאם לפרוצדורה, צפוי טקס שינוי שם הרחוב להיערך בעוד כחודשיים.

תגיות:הרב עובדיה יוסףירושלים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה