מעניין

לא יאומן כי יצולם: הגידול נעלם בזמן אמת - בזכות מילה אחת. צפו בתיעוד הבלתי נתפש

בזכות כוח המחשבה והחיוביות - גידול סרטני נעלם ומתועד בזמן אמת לעיניהם המשתאות של מיליוני מדענים ברחבי העולם. מדהים

אא

בכנס מדענים שנתי שנערך במילאנו, הראה המרצה מחקר מדהים שבדק כיצד עובד כוח המחשבה החיובית על ריפוי מחלות, והתוצאות - מרחיקות לכת ממש. 

במסגרת המחקר פורסם ניסוי של חוקרים ומדענים מסין, שהראה כיצד אישה שאובחנה עם גידול סרטני בגודל 7.5 ס"מ בשלפוחית השתן - נרפאת כליל, זאת למרות שהרופאים הקונבנציונאליים התייאשו ממצבה והודיעו כי אין להם אפשרות לעזור לה.

כשהתבשרה כך והבינה שאין לה מה להפסיד, החליטה האישה - כנראה ממוצא סיני - לנסות שיטה סינית עתיקת יומין, במרפאה מיוחדת בסין שבה 'חושבים אחרת'. 

מה שמיוחד במרפאה הזו הוא העובדה שהמומחים בה לא משתמשים בתרופות ולא בכימותרפיה כי אם ב.. כוח המחשבה - שעובר דרך תחושה חיובית וטובה. 

איך עובדת השיטה?

בצד אחד יושבת טכנאית שבעזרת מכשיר אולטראסאונד מראה את מה שקורה בגוף בזמן ששלושה מומחי מחשבה שמכונים 'מתרגלים' - עומדים מהצד השני וחוזרים על מילה אחת ויחידה. אותם מתרגלים עוברים תרגול במשך חודשים ארוכים, שבמסגרתו הם לומדים להשתמש בכוח המחשבה שלהם עד כדי כך שהם 'רואים' לנגד עיניהם את מה שהם חושבים עליו, ואף מרגישים אותו. 

מצד ימין - הגידול שנעלם אט אטמצד ימין - הגידול שנעלם אט אט

"מדובר בשלושה אנשים שמאומנים לחוש בדיוק את התחושה המתאימה בלבם", מסביר המרצה ומוסיף: "הם יוצרים את התחושה כאילו האישה כבר נרפאה".

בנקודה זו מראה המרצה את הסרט המדהים שצולם בזמן אמת מאותה מרפאה, בזמן שאותם מתרגלים עומדים לצד מיטת החולה וחוזרים בקצב אחיד על המילה 'וואסה' - שמשמעותה בסינית הוא 'הדבר כבר נעשה'. 

"אני רוצה שתדעו שאין שום קסם במילה", מסביר המרצה. "זו יכולה להיות כל מילה שהיא. אבל המילה הזו שהם בחרו, זו המילה שמחזקת אותם ואומרת להם את התחושה. כך שהם הסכימו שזו המילה, שתיצור את התחושה עבורם. בצד שמאל זה הגידול כהשוואה, בצד ימין - הגידול נעלם. באופן החשיבה המודרני, המדע המודרני אומר שזה נס", מסכם המרצה. 

צפו:

 
(קרדיט סרטון: פרויקט אמת אחרת)
 
מה אומרת התורה על כוח המחשבה? צפו כאן בהרצאות המרתקות, וגלו:
 

 

 

 

 

תגיות:ריפוישיטהגידולסיןשידור חי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה