חדשות בארץ

דיווח: באסל גטאס משתתף בקמפיין של הרשימה המשותפת

חבר הכנסת לשעבר מטעם בל"ד, באסל גטאס, שריצה עונש מאסר בשל עבירות על ביטחון המדינה, משתתף בכנסי בחירות של הרשימה המשותפת ומככב בפרסומיה

גטאס (צילום: אבי דישי, פלאש 90)גטאס (צילום: אבי דישי, פלאש 90)
אא

באסל גטאס, חבר הכנסת לשעבר מטעם בל"ד שהורשע בעבירות על ביטחון המדינה וישב על כך בכלא, משתתף בכנסי בחירות של הרשימה המשותפת ואף מככב בפרסומי המפלגה. כך חשף היום (חמישי) יובל שגב בגלי צה"ל.

כזכור, גטאס הורשע במרץ 2017 – במסגרת עסקת טיעון – בהברחת טלפונים סלולריים וחומרים כתובים לאסירים ביטחוניים בכלא קציעות, ביניהם המחבל וליד דקה, שהיה בין חברי החוליה שחטפה ורצחה בשנת 1984 את החייל משה תמם הי"ד. גטאס נידון לשנתיים מאסר בפועל ו- 18 חודשי מאסר על תנאי. בנוסף, נגזר עליו קנס של 120 אלף שקלים ונקבע כי יש קלון במעשיו. כחלק מעסקת הטיעון, הוא התפטר מן הכנסת לאחר הרשעתו.

בראיון ל- ynetלאחר שחרורו מהכלא בחודש מאי, אמר גטאס כי עשה מה שעשה על רקע מצפוני, וכי אינו מתחרט על כך: "על מה להתחרט? על זה שרציתי לעזור לאנשים להתקשר למשפחות שלהם?". הוא הבהיר כי אינו מתכוון לחזור לכנסת, אבל ימשיך בפעילות פוליטית וציבורית.

בתגובה לפרסום על מעורבותו של גטאס במסע הבחירות של הרשימה המשותפת, נמסר מבל"ד כי אין בכך כל בעיה. "הגדילו לעשות ואמרו שזאת הזדמנות עבור רבים למפגש ראשון עם האסיר המשוחרר, שלא יוכל להתמודד לכנסת", כתב שגב בחשבון הטוויטר שלו.

תגיות:באסל גטאסבחירות 2019בל"ד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה