חדשות בארץ

לעילוי נשמתה של רינה שנרב הי"ד, מעבירה האם בקשה מיוחדת לעם ישראל

שירה, אמה של רינה שנרב הי"ד שנרצחה בפיגוע במעיין סמוך לדולב, מפיצה מסר מיוחד לעילוי נשמת בתה: "בזמן האחרון הבת שלנו חשבה כל הזמן על נושא אחד – הסלולרי. מי שרוצה לעשות משהו לעילוי נשמתה יכול להתחיל בתחום הזה. לקבל על עצמו או על עצמה לקבוע זמן מוגדר, זמן איכות שבו הטלפון מונח בצד, ואנחנו חוזרים לעצמנו – לשפיות, לאיזון, ליישוב הדעת". אנא, שתפו בקבלות והן תעבורנה לידיעת המשפחה

  • כ"ד אב התשע"ט
 (צילום: פלאש 90) (צילום: פלאש 90)
אא

"תכננתי לכתוב פה הבוקר על רִנָּה שנרב", כותבת סיון רהב מאיר בקבוצת הוטסאפ, "הנערה שנרצחה בפיגוע ביום שישי. על התום, על הנעורים, על המתיקות, על אחיה ואביה שעדיין מאושפזים. ואז שירה שנרב, אמא של רִנָּה ז"ל, פנתה אליי אחרי השבת, וביקשה שאעביר מסר:

"בזמן האחרון הבת שלנו חשבה כל הזמן על נושא אחד – הסלולרי. הטלפונים החכמים. היא הרגישה שכולנו גולשים, תרתי משמע, למקומות לא נכונים. לא שולטים במכשיר, אלא הוא שולט בנו. היא הייתה רק בת 17, אבל בזבוז הזמן והסחת הדעת וחוסר הריכוז אצל בני הדור שלה – הפריעו לה מאוד והעסיקו אותה.

לכן חשבנו, המשפחה, שמי שרוצה לעשות משהו לעילוי נשמתה יכול להתחיל בתחום הזה. לקבל על עצמו או על עצמה לקבוע זמן מוגדר, זמן איכות שבו הטלפון מונח בצד, ואנחנו חוזרים לעצמנו – לשפיות, לאיזון, ליישוב הדעת. שכל אחד יאמר לעצמו, או אפילו יפרסם: 'הייתי שעה בלי הטלפון', למשל.

בפרשת השבוע, פרשת ראה, משה רבנו מציב בפנינו בחירה: רְאֵה אָנֹכִי נֹתֵן לִפְנֵיכֶם הַיּוֹם בְּרָכָה וּקְלָלָה. זה בידיים שלנו. אנחנו מגדירים את הסטטוס שלנו בכל רגע ורגע. הצעד הראשון יכול להיות להתנתק קצת - כדי להתחבר".

אפשר לשתף אותי ביוזמות שנקטתם בתחום הזה, והן יגיעו אל משפחת שנרב.

תגיות:קבלהפיגוע

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה