סלבס בהתחזקות

קובי פרץ מרגש: "אין כמו להרגיש קרוב לקב"ה, ולהידבק בבורא עולם"

קובי פרץ מדבר על נקודות האמונה שלו, ומה החזיק אותו מאחורי הסורגים: "תמיד אמרתי לאסירים שיש לי הרגשה שאני לא הולך לרצות את העונש עד הסוף, והישועה תבוא לי או מרחל אמנו או מרשב"י או מרבי מאיר בעל הנס"

אא

הזמר קובי פרץ מרגש: בראיון לשדרן עמי מימון מ'קול ברמה', כשנשאל על נקודת האמונה שלו, סיפר פרץ על מצוות הציצית שבה הוא מהדר, ובזכותה לדבריו הצליח להחזיר יהודים רבים אל כור מחצבתם. יום אחד הבן שלי בא אליי ואומר לי: 'אבא, אני רוצה טלית גדולה כמו שלך'.

"אמרתי לו אין בעיה, אני אקנה. הוא לא הרפה, ואמר 'אני רוצה גם טלית קטן, גם לי וגם לך'. התפלאתי ואמרתי לו עם דמעות בעיניים שאין בעיה, ומאז אני כל הזמן עם ציצית וגם ישן עם ציצית שזו לא חובה. בשבתות אני גם מוציא את הציציות החוצה". 

עוד הוסיף פרץ ואמר כי "אין כמו להרגיש קרוב לקדוש ברוך הוא, ולהידבק בבורא עולם. אין עוד מלבדו. שבת אני שומר כבר כמה שנים, ומקפיד על טלית ותפילין כל יום, וגם זכיתי לגרום להרבה יהודים להתחיל ללבוש ציצית".

פרץ גם התייחס לתקופה הקשה שבה ריצה את עונשו בכלא. "אני זוכר שתמיד אמרתי לאסירים שיש לי הרגשה שאני לא הולך לרצות את העונש עד הסוף, והישועה תבוא לי או מרחל אמנו או מרשב"י או מרבי מאיר בעל הנס. כל לילה הרב מצגר ראה אותי עומד ליד החלון ובוכה לרבי מאיר בעל הנס שאני רוצה להיות בהילולה שלו. כל יום הדלקתי נר גם לרבי מאיר בעל הנס וגם לרשב"י, עד שיום אחד בהילולה של רבי מאיר בעל הנס - קראו לי ממפקדת הכלא, ואמרו לי שהנשאיר חתם על החנינה שלי", סיכם. 

כתבות נוספות בנושא:

קובי פרץ על הצלקות מהכלא: "אני מאמין שבורא עולם נתן לי ניסיון שאוכל לעמוד בו"

"כשאני מניח תפילין, אני עם עצמי ועם ה'. מאוד מחובר לבורא עולם ולמסורת"

 

מדוע מצוות ציצית שקולה כנגד כל התורה כולה? צפו כאן בהסבר החשוב והמרתק של הרב ירון אשכנזי:

 

 

תגיות:סלבסקובי פרץמרגש

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה