כתבות מגזין

קובי פרץ: אני פותח את היום שלי בתפילין

הזמר קובי פרץ: "חשוב לי שהילדים שלי יגדלו על מסרים כמו 'ואהבת לרעך כמוך', כיבוד אב ואם, מסורת וכיבוד הזולת. חשוב שיידעו לתת, ולא רק לקבל. בכל בוקר, כשאני מניח תפילין - אני מתפלל שיהיו בריאים, שיהיה להם מזל ושיילכו בדרכי צדיקים וישרים"

אא

השבוע התראיין הזמר קובי פרץ לאתר Mako, וסיפר על חוויית ההורות ("אני מוכן להילחם בשביל הילדים שלי") ועל הבילוי המועדף שלו בשעות הפנאי ("דבר ראשון בבוקר - מניח תפילין, ומתייחד עם בורא עולם"). פרץ מעיד על עצמו כעל הורה טוב ("מבחינתי אני 'אבא העשור'") שמשקיע בחינוך הילדים ואין דבר שהוא רחוק או קשה מדי, למען השגת המטרה הנעלה. 

"אין דבר שלא אעשה עבור הילדים שלי. אני מוכן להילחם, עושה ואעשה הכל בשבילם. אני מפזר אותם בגנים, מקלח, מגיע לאימוני כדורגל, יוצא איתם לטיולי טרקטורונים ורכיבה על סוסים - ונהנה מכל רגע".

הזמר קובי פרץ (צילום מסך יוטיוב)הזמר קובי פרץ (צילום מסך יוטיוב)

על חינוך ילדיו התבטא פרץ ואמר: "חשוב לי שהילדים יגדלו על מסרים כמו 'ואהבת לרעך כמוך', כיבוד אב ואם, מסורת וכיבוד הזולת. חשוב שיידעו לתת, ולא רק לקבל. בכל בוקר, כשאני מניח תפילין - אני מתפלל שיהיו בריאים, שיהיה להם מזל ושיילכו בדרכי צדיקים וישרים", אמר פרץ. 

על השאלה איזה יום בשבוע הוא הכי אוהב, ענה פרץ את התשובה המתבקשת ששישי-שבת זה החלק היותר אהוב עליו שכן זוהי ההזדמנות שלו לבלות זמן איכות עם המשפחה, להנות מבישולי האישה ומהביקור בבית הכנסת, הקידוש וכו'. "אנחנו מאוד אוהבים לארח אצלנו, וגם להתארח. שבת עם המשפחה - זה העונג הכי גדול שיכול להיות".

את זמן האיכות שלו עם עצמו במעט שעות הפנאי שעוד ישנן בין ההופעות - מבלה פרץ בבקרים בעיקר, אותם הוא מתחיל עם הנחת תפילין והתייחדות עם בוראו. "כשאני מניח תפילין, אני עם עצמי ועם ה'. מאוד מחובר לבורא עולם ולמסורת", אמר.  

קובי פרץ מניח תפילין

תגיות:קובי פרץ

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה