חדשות בארץ

דרמה באוויר: מפעיל מנוף איבד את הכרתו בתא ההפעלה – וחולץ בשלום. צפו

צוותי רפואה והצלה הוזעקו לאתר בנייה בחיפה בעקבות דיווח על מפעיל מנוף שאיבד את הכרתו בתא ההפעלה, בגובה של כ- 60 מטרים. חובשים ופראמדיקים של מד"א עלו אל המנוף והעניקו לו טיפול רפואי ראשוני. לאחר מכן רתמו אותו לוחמי האש לאלונקה והורידו אותו מהמנוף. הוא פונה לבית חולים במצב יציב וטוב

(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
אא

מפעיל מנוף, שעבד באתר בנייה ברחוב יציאת אירופה בחיפה, חש הבוקר (חמישי) ברע ואיבד את הכרתו בתא ההפעלה, הממוקם בגובה של כ- 60 מטרים.

אל המקום הוזעקו צוותי רפואה וחברי היחידה לחילוצים מיוחדים של לוחמי האש. חובשים ופראמדיקים של מד"א עלו למנוף עם ציוד רפואי בסיוע כבאים, כשהם מאובטחים ברתמות. הם העניקו למפעיל העגורן – גבר כבן 32 – טיפול רפואי ראשוני. לוחמי האש רתמו אותו לאלונקה, והוא הורד מהמנוף בזהירות ופונה להמשך טיפול בבית החולים רמב"ם בחיפה. מצבו מוגדר יציב וטוב.

פראמדיק מד"א, גיא כרמל, סיפר: "כשהגענו למקום סיפרו לנו העובדים באתר על אדם שככל הנראה איבד את הכרתו בקבינת המנוף. בליווי כוחות הכיבוי שאבטחו אותנו ברתמות, עלינו לקבינה עם הציוד הרפואי, שם נמצא מפעיל המנוף כשהוא חש ברע ובהכרה. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני, ומיד לאחר מכן כוחות הכיבוי חילצו אותו מהגובה ופינינו אותו לבית החולים רמב"ם".

(קרדיט סרטון: תיעוד מבצעי מד"א)

(קרדיט סרטון: תיעוד מבצעי מד"א)

(קרדיט סרטון: כבאות והצלה, מחוז חוף)

(קרדיט סרטון: כבאות והצלה, מחוז חוף)

תגיות:מנוףמד"אכבאות והצלה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה