חדשות בארץ

הרב עמאר קבע מזוזה בלשכת שר התקשורת; אמסלם: "במשרד הזה צריכים ברכה יתירה"

רבה של ירושלים, הרב שלמה עמאר, קבע מזוזה בלשכתו של שר התקשורת, דוד אמסלם. השר החדש אמר כי בכוונתו לפעול לתיקון חוסר האיזון הפוליטי השורר בתקשורת: "רוב השמאל השתלט על כל מוקדי התקשורת במדינת ישראל ומנהל אותם"

הרב עמאר ואמסלםהרב עמאר ואמסלם
אא

שר התקשורת החדש, דוד אמסלם (ליכוד), הצהיר היום (רביעי) אמונים לתפקידו בטקס שנערך בכנסת. אמסלם מחליף את איוב קרא, שהודיע לפני כשבועיים על התפטרותו.

לאחר הטקס, נערך בלשכתו של השר טקס קביעת מזוזה. רבה של ירושלים, הראשון לציון הרב שלמה משה עמאר, כיבד את האירוע בנוכחותו. הוא קבע את המזוזה ובירך את אמסלם: "שתראה ברכה בכל מעשה ידיך".

כשלצדו יושבת אמו, נשא השר הטרי דברי ברכה, בהם סיפר על הקשר הקרוב שלו עם רבה של ירושלים: "המעמד הזה מרגש אותי מאוד, בעיקר שהצטרף אלינו מורי ורבי, הראשון לציון הרב עמאר. אני בקשר עמו שנים רבות. אני זוכה בכל שנה לבוא לביתו לפני החגים, לקבל ברכה מהרב ולשבת אתו לשיחה. הוא מקבל אותנו במאור פנים עצום. בשבילי זה כבוד עצום שהרב הגיע לכאן אישית וקבע את המזוזה".

"אני מקווה שהמזוזה תשמור עלינו", אמר אמסלם, והוסיף בבדיחות: "במשרד הזה, לדעתי אנחנו צריכים ברכה יתירה".

 

"רוב השמאל השתלט על כל מוקדי התקשורת במדינת ישראל"

במסיבת עיתונאים שערך בלשכתו, הבהיר אמסלם כי הוא מתכוון לפעול לתיקון חוסר האיזון הפוליטי השורר בתקשורת: "כל גוף תקשורת צריך להיות מאוזן. התקשורת זו רשות רביעית בעולם הדמוקרטי, ויש לה משמעות עצומה, ולכן יש חשיבות עצומה להגינות, ליושר ולפרופורציות. כל אחד יודע שהתקשורת כיום אינה מאוזנת. לכל ראיון שאני מגיע – ישנם שניים-שלושה מהשמאל, ואני כמעט לבד. תמיד זה קורה. לכן צריך לאזן את זה".

"אין לי כרגע הפתרון איך עושים זאת", הדגיש השר, "אבל יש אחריות עצומה למנהלי כל הרשתות שזה יגיע באופן טבעי לנקודת האיזון. ראשי המערכות ובעלי הערוצים צריכים לנהוג ביושר ובהגינות".

"רוב השמאל השתלט על כל מוקדי התקשורת במדינת ישראל ומנהל אותם, וזה הלכה למעשה מה שקורה. אתם יודעים את זה כמוני. זו לא שאלה – זו עובדה. רוב הציבור בארץ מרגיש כך", סיכם אמסלם.

תגיות:הרב שלמה עמארמשרד התקשורתדוד אמסלם

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה