חדשות בעולם

רגע מצמרר: הילד נפל ברווח שבין הרכבת והרציף

ילד בן 4 ניסה לעלות לבדו לרכבת, שעצרה בתחנה בעיר סידני שבאוסטרליה. מצלמת האבטחה קלטה כיצד הוא נופל למטה, במרווח בין הרכבת לרציף. התקרית הסתיימה בחילוצו של הילד בשלום וללא פגע

תחנת רכבת בסידני, אוסטרליה (צילום: שאטרסטוק)תחנת רכבת בסידני, אוסטרליה (צילום: שאטרסטוק)
אא

סרטון שהגיע היום (שלישי) מאוסטרליה מסעיר את הרשת. מצלמת אבטחה בתחנת הרכבת בסידנהאם שבפרברי העיר סידני תיעדה כיצד ילד קטן נופל במרווח שבין הרכבת לרציף, בעוד הנוסעים המבועתים צופים במחזה המצמרר.

הילד בן ה- 4 חיכה בתחנה יחד עם אמו, שאחזה ביד אחת בעגלה ובידה השנייה החזיקה בתינוק. הם התקרבו לעבר הרכבת, שעמדה בתחנה ופתחה את דלתותיה. הילד עמד לצד האם, אך לא החזיק בידה. הוא מחא כפיים בהתרגשות ופסע לעבר הדלת הפתוחה כדי לעלות על הרכבת, אך כאמור נפל למטה, ברווח בינה לרציף.

אמו של הילד ונוסעים נוספים שהיו עדים לתקרית מיהרו לנופף בידיהם כדי להזעיק את צוות התחנה ולמנוע מהנהג להמשיך בנסיעה. ניסיונות החילוץ החלו מיד, והילד אכן חולץ בשלום, אם כי לא ברור כיצד, מכיוון שהסרטון נקטע. בסוף התיעוד הוא נראה יושב ללא פגע על הספסל שבתחנה, לצד אמו, כשאחד מאנשי צוות הרכבת נמצא לידם.

האירוע התרחש בחודש פברואר, אך חברת הרכבות של אוסטרליה שחררה אותו לפרסום בעיתוי הנוכחי, במסגרת קמפיין לקראת חופשת הקיץ של תלמידי בית הספר שתחל בהמשך החודש. בסרטון נוסף שהותר לפרסום, נראה נער כשהוא נופל על הרציף לאחר שרגלו נתפסה ברווח המסוכן בעת ירידתו מהרכבת.

שר התחבורה האוסטרלי, אנדרו קונסטנס, אמר כי במהלך השנה שעברה נפצעו קרוב ל- 200 ילדים בתחנות הרכבת של סידני. לדבריו, ניתן היה למנוע תאונות רבות ולחסוך בפציעות: "כהורה, אני יודע כמה זה קשה 'ללהטט' בנסיעות עם ילדים. אבל דבר פשוט, כמו להחזיק ביד של הילד שלך במעבר בין תחנות ובעלייה לרכבת, יכול למנוע מהם להיפגע באופן קשה ואף יותר מזה".

תגיות:אוסטרליהרכבת

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה