חדשות בארץ

שוב זה קורה: משאית פגעה בגשר להולכי רגל ליד בני ברק

משאית ועליה נגרר מחפר פגעה בגשר במהלך נסיעה לכיוון דרום. בחסדי שמיים, לא היו נפגעים באירוע. ביום שלישי שעבר פגעה בגשר משאית גבוהה עם מנוף. גם אירוע זה הסתיים ללא פגיעות בנפש

גשר רמת אלחנן (צילום: דוברות המשטרה)גשר רמת אלחנן (צילום: דוברות המשטרה)
אא

בפעם השנייה בתוך שבוע: משאית פגעה הבוקר (שלישי) בגשר רמת אלחנן שמעל כביש 4, המיועד להולכי רגל, בין בני ברק לגבעת שמואל. בחסדי שמיים, לא היו נפגעים באירוע.

על פי הדיווח שהגיע למוקד המשטרה, משאית ועליה נגרר מחפר (באגר) פגעה בגשר במהלך נסיעה לכיוון דרום. למקום הוזנקה ניידת משטרה, שהגיעה תוך זמן קצר ביחד עם מהנדס גשרים בחברת נתיבי ישראל. המהנדס קבע כי אין כל סכנה בטיחותית לגשר, וכי ניתן לאפשר את מעבר הולכי הרגל עליו ולהחזיר את תנועת כלי הרכב מתחתיו לסדרה. נהג המשאית מעוכב במקום, ובוחני המשטרה ממשיכים בתחקור האירוע ובאיסוף ממצאים. חלק מהכביש נחסם לתנועה לצורך טיפול באירוע.

ביום שלישי שעבר פגעה בגשר משאית גבוהה עם מנוף. בסרטון שהופץ ברשת נראו רגע הפגיעה והבריחה המבוהלת של הולך הרגל שהיה על הגשר. בחסדי שמיים, גם באירוע זה לא היו נפגעים.

כזכור, לפני כשנתיים (ב- 17 באוגוסט 2017) קרס חלק מגשר רמת אלחנן בעקבות אירוע דומה של פגיעת משאית עם מנוף. האסון גבה את חייו של נהג המשאית אליחי טדרי ז"ל, שנלכד מתחת להריסות. 3 חודשים לאחר מכן  שיקמה חברת נתיבי ישראל את חלקו החסר של הגשר.

משאית שהובילה מטען גבוה של מכולות אשפה פגעה בתחילת השבוע בגשר להולכי רגל בשדרות גולדה מאיר בירושלים, בסמוך לקניון רמות. כתוצאה מההתנגשות נגרם לגשר נזק, אך בחסדי שמיים לא היו נפגעים.

תגיות:גשררמת אלחנן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה