חדשות בארץ

ירושלים: משאית התנגשה בגשר להולכי רגל, אין נפגעים

המשאית, שנשאה מטען גבוה, פגעה בגשר סמוך לקניון בשכונת רמות. הנהג עוכב לבירור נסיבות התאונה. המשטרה חסמה את הכביש בקטע התאונה, מחשש לסכנת קריסה של חלקים נוספים מהגשר

(צילום: דוברות המשטרה)(צילום: דוברות המשטרה)
אא

משאית שהובילה מטען גבוה של מכולות אשפה פגעה לפני הצהריים (ראשון) בגשר להולכי רגל בשדרות גולדה מאיר בירושלים, בסמוך לקניון רמות. כתוצאה מההתנגשות נגרם לגשר נזק רב, אך בחסדי שמיים לא היו נפגעים.

השוטרים שהוזנקו לזירה חסמו 2 נתיבים לתנועה. נהג המשאית עוכב לבירור נסיבות התאונה. בהמשך, מחשש לסכנת קריסה של חלקים נוספים מהגשר, חסמה המשטרה את הכביש בקטע זה ל- 2 הכיוונים. בנוסף, הגשר נחסם גם להולכי רגל. בצמתים הסמוכים למקום התאונה מתבצעת הכוונת התנועה לרחובות עוקפים מתוך השכונה.

ביום שלישי שעבר פגעה משאית עם מנוף בגשר להולכי רגל מעל כביש 4. גם במקרה זה לא היו נפגעים. ניידת משטרה הוזעקה למקום יחד עם מהנדס גשרים בחברת נתיבי ישראל. המהנדס קבע כי לא נשקפת סכנה בטיחותית לגשר, המחבר בין בני ברק וגבעת שמואל. לפני שנתיים קרס חלק מהגשר בעקבות  אירוע דומה של פגיעת משאית עם מנוף. האסון גבה את חייו של נהג המשאית אליחי טדרי ז"ל, שנלכד מתחת להריסות.

(צילום: דוברות המשטרה)

תגיות:רמותגשרירושלים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה