חדשות בארץ

3 חודשים אחרי קריסתו: גשר רמת אלחנן הוקם מחדש

הגשר שמחבר את בני ברק וגבעת שמואל הוקם מחדש הלילה, כאשר קורה במשקל 70 טון הונחה בחלקו החסר של הגשר

  • כ"ז חשון התשע"ח
(צילום: נתיבי ישראל)(צילום: נתיבי ישראל)
אא

חברת נתיבי ישראל הקימה הלילה (חמישי) מחדש את גשר הולכי הרגל שמחבר את בני ברק וגבעת שמואל. כזכור, הגשר קרס לפני כשלושה חודשים בשל משאית שעליה מנוף אשר התנגשה בו. בשל העבודות להקמת הגשר מחדש, נחסם הכביש בין השעות 23:00 ועד 4:00 לפנות בוקר.

העבודות לשיקום הגשר שקרס נאמדות במיליון ש"ח. באמצעות מנוף מיוחד, הציבו הצוותים קורה במשקל של 70 טון. אורכה של קורת הבטון החדשה הוא 20 מטרים, ורוחבה 3.4 מטרים. המנוף המיוחד שהניף את הקורה שקל 300 טון.

כזכור, בעקבות ההתנגשות בגשר, הוא קרס על המשאית בה נסע אליחי טדרי ז"ל. העבודות לשיקום הגשר היו אמורות להימשך כחצי שנה, אולם המלאכה הוקדמה, ככל הנראה בשל העובדה שהולכי רגל חצו את הכביש הסואן רגלית מאז הקריסה - מצב מסוכן ביותר.

זמן קצר לאחר התאונה אירעו מקרים נוספים שבהם פגעו משאיות בגשרים. כך היה בכביש 1, כאשר שלושה בני אדם נפצעו באורח קל לאחר שטרקטור שהועמס על משאית נתקע בגשר, נפל ופגע ברכב סמוך למחלף בן גוריון. באירוע אחר פגע מנוף משאית בגשר במחלף לה גווארדיה בנתיבי איילון.

גורם בחברת נתיבי ישראל ציין כי "נסיעה עם מנוף מורם או עודף משקל בהובלתו היא כמו נסיעה באור אדום מבחינת הסיכוי להתרחשות תאונות קטלניות".

תגיות:גשררמת אלחנן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה