חדשות יהדות

משמח: אותרו ספרי התורה שנגנבו מבית הכנסת בבני ברק

חמישה ימים לאחר שנגנבו מבית הכנסת "תפארת שמעון", איתר כוח של לוחמי מג"ב את ארבעת ספרי התורה בשומרון. מספר חשודים בגניבה נעצרו לחקירה

אילוסטרציה (קרדיט: שאטרסטוק)אילוסטרציה (קרדיט: שאטרסטוק)
אא

סוף טוב בחסדי שמיים: ספרי התורה, שנגנבו מבית הכנסת "תפארת שמעון" בבני ברק, אותרו היום (ראשון) על ידי כוח של לוחמי מג"ב במהלך פעילות בשומרון. ספרי התורה נמצאו בכפר עקרבה, ובמהלך החיפושים נתפסו רובה ציד, תחמושת וכוורות זיקוקים. חמישה חשודים נעצרו לחקירה.

כזכור, אלמונים חדרו בשבוע שעבר (בלילה שבין שני לשלישי) לבית הכנסת "תפארת שמעון" של קהילת "אורחות תורה", הנמצא ברחוב רבי עקיבא בבני ברק, פרצו את ארון הקודש וגנבו את ארבעת ספרי התורה שהיו בו. ספר תורה נוסף הושלך ארצה בביזיון יחד עם ספרי נביאים וספרי קודש נוספים. לארון הקודש הפרוץ נגרם נזק. בנוסף, הפורצים שברו ארונות והרסו ציוד אבטחה.

את המחזה המזעזע גילו מתפללי בית הכנסת, שהגיעו בבוקר השכם לתפילת שחרית. הם הבחינו בכניסתם כי האורות בבית הכנסת דלוקים, והבינו עד מהרה כי מדובר בפריצה. שוטרים ואנשי המעבדה לזיהוי פלילי הגיעו לבית הכנסת ופתחו בחקירה, שהסתייעה בין היתר במצלמות אבטחה הפזורות באזור הסמוך לזירה. מהמשטרה נמסר כי היא "רואה בחומרה כל אירוע אלימות ובריונות נגד גוף ורכוש ותפעל בכל האמצעים העומדים לרשותה נגד פורעי החוק".

(עודכן: 19:55)

תגיות:ספר תורהבית כנסת

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה