סיפורים אישיים

מירית הררי ממשיכה לרגש: "אין בי קמצוץ של פחד מהמוות. החיים כאן הם רק תחנה"

אחרי שהודיעה כי הסרטן נעצר בזכות התפילות של עם ישראל - אשתו של שדרן הרדיו דידי הררי ממשיכה לפזר סימני אמונה לאורך הדרך

אא

ה'אני מאמין' של מירית הררי ממשיך לחזק אלפים: אחרי שהודיעה כי הסרטן נעצר בזכות התפילות של עם ישראל - אשתו של שדרן הרדיו דידי הררי ממשיכה לפזר סימני אמונה לאורך הדרך. 

"המחלה באה והפכה את המיקומים", אומרת כעת מי שבכובעה השני מכהנת כמאמנת אישית לחיים. "הסרטן נתן לי הזדמנות לחשוף את ה'אני מאמין' שלי מול העולם, ופתאום אני כבר לא 'אשתו של'. אני מירית. כתבתי פוסטים על הגישה הנכונה להתמודדות עם מחלת הסרטן, וקיבלתי כל כך הרבה תגובות ואהבה. בזכות המחלה גיליתי את העוצמה וההשפעה שלי, ואני מרוצה. בתור מאמנת שמלמדת אחרים על אופטימיות ושמחת חיים - הייתה לי הזדמנות להוכיח שאני 'נאה דורש ונאה מקיים'".

כזכור, מירית מתמודדת זה תקופה ארוכה עם סרטן הלבלב, שלפני כחודש - הודות לתפילות רבות כמו גם הודות לעבודה אישית על אמונה, אופטימיות וחשיבה חיובית, הראה סימני נסיגה.

בראיון ל'ידיעות אחרונות' שהופיע במוסף של סוף השבוע האחרון, כשנשאלה מירית האם היא מפחדת ענתה: "אין בי קמצוץ של פחד מהמוות. אני בטוחה שהחיים פה הם רק תחנה. יכול להיות שהתחנה הבאה תהיה מרתקת לא פחות". ובתחנה הזו, מה שהיא עוד הצליחה להבין, הוא ש"כל מה שיש לי הוא רק את הזמן הזה, ואני צריכה לעשות בו רק מה שאני אוהבת. תמיד היו לי תוכניות: החלום הבא, התשוקה הבאה, הלימודים החדשים, הסטארט-אפ הבא שאמציא והסירה הבאה שאקנה. פתאום הבנתי שהחיים הם פה לידי, ואמרתי לעצמי: תירגעי. תהיי כאן, תיהני מזה. וכן, תחשבי קצת קדימה, אבל תני לתוכניות האלה גם איזה עירבון מוגבל".

תגיות:דידי הרריסרטןאמונהמירית הררי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה