חדשות בארץ

"התפילות עזרו, הסרטן נעצר": רעייתו של דידי הררי בפוסט 'עדכון' מרגש

"התפילות של כולם נענו, השמחה והאופטימיות עבדו, והכאן ועכשיו והאמונה שמה שצריך להיות יהיה": רעייתו של המגיש דידי הררי, מירית, בפוסט מרגש נוסף בפייסבוק 

אא

לפני חודשים אחדים חלתה אשתו של המגיש דידי הררי, מירית, בסרטן הלבלב, ופרסמה פוסט מרגש בעמוד הפייסבוק שלה ובו תיאור ההתמודדות עם הגילוי, כיצד זה משפיע על משפחתה ומהו הטוב שהיא מזהה במצבה. 

בעקבות הפוסט, אלפים התגייסו להתפלל לשלומה, והבשורה הטובה הגיעה אתמול (א') בפוסט חדש ומרגש במיוחד שמירית פרסמה בפייסבוק, ובו היא מודיעה על כך שישנה נסיגה בהתפשטות הגרורה, ובגודלה. 

בפוסט  סיפרה הררי כי זה קרה ביום ראשון בבוקר. "הטלפון מצלצל כשהפרופסור שלי על הקו, והוא איש בשורות. 'היי מירית, מה שלומך?' הוא שואל. ואני עונה 'נפלא', כולי בהתרגשות. שמה את הטלפון על רמקול וקוראת לדידי, מהחשש שמרוב התרגשות לא אקלוט מה הוא אומר. אז ככה: אין התפשטות. הגרורה בכבד קטנה ומראה שהיא לא פעילה. דרכי המרה התרחבו וזה סימן טוב ללבלב. 

"במילים אחרות - הכימו עבד, התפילות של כולם נענו, השמחה והאופטימיות עבדו, והכאן ועכשיו והאמונה שמה שצריך להיות יהיה. השחרור מהפחד - כל אלה יחד כנראה עושים את העבודה".

לדבריה, על אף שקיבלה המלצות על פורומים שונים של חולי סרטן שהבריאות את עצמם ועל טיפולים מכל מיני סוגים - "אני, עקשנית שכמוני, סירבתי. סמכתי על בורא עולם, וסמכתי על עצמי שביחד אנחנו יכולים. שחררתי ומצד שני האמנתי. זה רק שלב אחד בדרך שהיא עוד ארוכה, אבל היום המשפחה שלי ואני התעוררנו לבשורות טובות. מאחלת לכולם שבוע טוב של בשורות טובות, והמון אהבה כמו שאתם נותנים כאן. אוהבת את כולם", סיכמה. 

לכתבות נוספות בנושא:

דידי הררי מגיב לסערה סביב הסרטן של אשתו: "היא לא נכנעת. מחזקת את כולנו" 

רעייתו של דידי הררי מרגשת: "הסרטן זו המתנה הכי גדולה שקיבלתי בחיי"

תגיות:דידי הרריסרטןתפילותמירית הררי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה