לאישה

"זהו, עשיתי את זה": לקחה על עצמה כיסוי ראש קבוע, וריגשה את הרשת

פוסט של בחורה צעירה שהחליטה לקחת על עצמה כיסוי ראש מלא וקבוע - מרגש את הרשת. "ריבונו של עולם, כמה היה לי קשה. עדיין קשה אבל הכי חשוב שאני שלמה עם עצמי. אני התחזקתי ומתחזקת לאט לאט, ואני אוהבת את זה"

אא

פוסט של בחורה צעירה שהחליטה לקחת על עצמה כיסוי ראש מלא וקבוע - מרגש את הרשת. את הפוסט כתבה רבקה פסחוב - שסיפרה כי החליטה לעשות את הצעד הזה ביום הולדתה, ולא בכדי. "זהו, עשיתי את זה. שמתי כיסוי ראש קבוע, לא רק בשבתות ולא רק בחגים, אלא קבוע כל יום. יום ראשון היה לי יום הולדת לועזי ויום שני היה לי יום הולדת עברי. החלטתי שאני מלכה ביום הזה ומלכה שמה כתר - אז שמתי כיסוי ראש, את מה שהשם ציווה אותנו לטובתנו, לברכה של הבית", היא כותבת. 

פסחוב ממשיכה ומתארת את הקושי שהיה לה לפני קבלת ההחלטה האמיצה. "ריבונו של עולם, כמה היה לי קשה. עדיין קשה אבל הכי חשוב שאני שלמה עם עצמי. אני התחזקתי ומתחזקת לאט לאט, ואני אוהבת את זה. ככה אני עם לב שלם. ורציתי להגיד לך ריבונו של עולם - שלמרות שאני לא צדיקה, למרות שחטאתי לפניך - אתה הגשמת לי חלומות וגם מבלי שאבקש נתת לי טוב - מכיוון שאתה אבא רחמן".

"אני שמה את הכיסוי ראש כי אני המלכה של בעלי, אני האמא של הנסיך והנסיכה שלי שאתה נתת לי ולבעלי ברוב חסדיך הרבים, ואני מודה לך כל בוקר על כך. אני אוהבת אותך בורא עולם, תודה לך. להיות צנועה זה לשים כיסוי ראש וגם להיות צנועה מבפנים, שזה לא פחות חשוב".

בנקודה הזו התרגשתי במיוחד ממילותיה של פסחוב, שניכר היה כי הייתה צריכה לעבור בלא מעט ניסיונות וקשיים לפני שהחליטה 'ללכת על כל הקופה' ולפרגן לעצמה את אחת המצוות הכי חשובות לנשים נשואות - כיסוי ראש. "תודה לך על הכוחות שנתת לי לשים כיסוי ראש ולנצח את היצר הרע. אני מרגישה שהיצר הרע הלך ממני, ומדי פעם מנסה להפיל אותי בכך שאתנהג כמו ברברית - אבל אני אישה צנועה שהולכת בדרך התורה. אני עדינה ולא אתן לאף אחד לערער אותי. תודה לך בורא עולם, תודה על הכל. רק תשמור לי על הקיים".

ואיך הגיבו אלפי נשים שנחשפו לפוסט ואף התחזקו ממנו? לפניכם כמה תגובות מרגשות במיוחד:

תגיות:מצווהנשיםכיסוי ראשפוסט

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה