פעילות הידברות

המאמנת המפורסמת חושפת: "כך ירדתי 51 קילו"

מאמנת ה-NLP המפורסמת נורית הרשקוביץ כבר הגיע למשקל של 110 קילו, וסבלה מלחץ דם, סוכרת, ומחלות נוספות. רגע לפני שכבר התייאשה לגמרי, היא גילתה שיטה מיוחדת שבזכותה ירדה 51 קילו. היום היא חושפת את השיטה ומצהירה: "כל אחת יכולה לרדת במשקל"

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

מי שסובלת מעודף משקל יודעת, זה מקשה עליך בכל תחום בחיים. בחברה מסתכלים עליך בצורה עקומה, את מתביישת ללכת לים והרבה פעמים את עומדת חסרת אונים מול ארון הבגדים, בשאלה "מה ללבוש כדי שלא ישמין אותי?".

בדיוק עם הדברים האלה התמודדה המאמנת נורית הרשקוביץ, בת 56 מהמרכז. נורית היתה מאמנת מוכשרת, אבל סבלה מעודף משקל. "קשה להיזכר בימים האלו", מספרת לנו נורית. "בנוסף למראה ולקושי התפקוד היומיומי, הייתי חולה גם בסוכרת, ולא סתם, אלא בדרגה חמורה מאוד", נורית עוצרת לרגע לקחת אוויר. "הזרקתי פעמיים ביום אינסולין ונטלתי 18 כדורים, ובכל זאת - רמת הסוכר בדם שלי באופן ממוצע הייתה 400. בתת המודע שלי שכנה אמונה מגבילה ביותר, שבגללה לא התקדמתי לאף מקום, מי שמתחיל בהזרקת אינסולין - זה לכל החיים, ואי אפשר לצאת מזה".

הזרקת האינסולין, ביחד עם המשקל העודף, גרם לה להיכנס למצבי דיכאון ולהסתגר בתוך עצמה. היא הפחיתה את עבודתה, וכך גם סבלה ממצוקה כלכלית. "הבנתי שאני ממש על סף תהום", היא משתפת. " רציתי מאוד לעשות שינוי. ניסיתי מספר דיאטות, אבל בכל פעם עליתי בחזרה והרגשתי מתוסכלת מאוד". אבל נורית לא התייאשה, והמשיכה לחפש פתרון. "נחשפתי לסדנה של הקאוצ'ר אליהו שירי, 'הדיאטה האחרונה'. האמת שכבר הייתי סקפטית מאוד, לא האמנתי שזה יעבוד, אבל בתור מוצא אחרון החלטתי ללכת על זה".

 

אולי יעניין אותך גם:

הדיאטה החכמה – דיאטה משולבת עם NLP לתוצאות מושלמות

הדיאטה האחרונה – פסח עבר, אבל הקלוריות נשארו? כך תיפרדו מהם

 

"האם זה עבד?", זו השאלה שעוברת עכשיו בראש של כולנו. נורית מחייכת. "זה עבד מעל ומעבר למצופה. אני הלכתי במטרה להוריד את השומנים, אבל למעשה קיבלתי את חיי בחזרה. כעת אני במצב אחר לחלוטין לאחר שעברתי תהליך מדהים של ריפוי עצמי באמצעות כח התודעה והשפעה על תת המודע", נורית חושפת בפנינו. "הסוכר התאזן והורדתי את כל הכדורים, ואפילו הפסקתי את הזרקות האינסולין...". לאחר רגע היא מוסיפה: "אם מישהו היה אומר לי בתחילת הדרך שאוכל להפסיק עם ההזרקות, הייתי בטוחה שהוא צוחק עלי".

כיום נורית מרגישה מלאת אנרגיה ועוצמה. "בטח כולם שואלים כמה ירדת?", נסיתי לגשש. נורית לא מתביישת, ואומרת "כן, ואני גאה לומר שירדתי 51 קילו. אבל עיקר השמחה שלי, שבזכות הסדנה הצלחתי לרכוש לעצמי דרך חיים ולהישאר במשקל הזה בלי לעלות בחזרה". אחרי השינוי הגדול, קרירת האימון של נורית צברה תאוצה והיא הפכה להיות מאמנת מבוקשת בעולם ה-NLP.

לסיום שאלתי אם יש לה מסר לכל מי שמתמודד עם משקל עודף. "הדבר החשוב ביותר הוא לא להתייאש. תמיד תוכלו לצאת מזה, העיקר שתאמינו בעצמכם ותיקחו לכם שיטה שעובדת, כדי שלא תיפלו ליאוש".

הסיפור הניסי של נורית הרשקוביץ יכול להיות גם הסיפור שלכם. תאמינו בעצמכם, תנסו לשנות ותיצרו לעצמכם חיים מלאי משמעות ואושר. ולעולם אל תתיאשו.

אם תרצו גם אתם לעבור את הסדנה של הקאוצ'ר אליהו שירי "הדיאטה האחרונה", היא מחכה לכם כאן בקמפוס היהודי, ולחמישים הראשונים יש גם הנחה של 15% בהקשת קוד קופון "הדיאטה" (אם הזנתם את הקוד ולא קיבלתם את ההנחה סימן שכבר נגמרו 50 הקופונים).

תגיות:דיאטהאליהו שיריהקמפוס היהודי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה