פעילות הידברות

חשיבות השתיקה בעת התפילה: זוהי המודעה שזכתה בפרס

הוצפנו במודעות פרסום מרהיבות עם סלוגנים מוצלחים. היה קשה לבחור את המודעה הזוכה, ולבסוף בחרנו. וכעת – לתחרות הבאה

  • כ"ה ניסן התשע"ט
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

גרפיקאים ומעצבים שלחו לנו מודעות פרסום מרהיבות, מקוריות, יצירתיות ומושקעות. המודעות המושקעות שהגיעו אלינו המחישו עד כמה הציבור נכון ומעוניין לתרום מכישרונותיו למען הזולת, ועד כמה הערך של חשיבות השתיקה בבית ה' בוער בעצמותיו.

3 המודעות שקיבלו את הדירוג הגבוה ביותר הן:

מקום שלישי: ניצוץ הפקות וידיאו. המודעה מציגה באופן ויזואלי את האופן בו יש להשתמש בטלפון הסלולארי בעת התפילה: צלצול ורטט מושתקים, ורק שיחה ישירה לבורא עולמים. המודעה מעוצב באופן נקי ובהיר.

קרדיט: ניצוץ הפקות וידאוקרדיט: ניצוץ הפקות וידאו

 

מקום שני: יעל טוביה - זכור ושמור. מודעה אלגנטית, קצרה וקולעת. ממחישה בעוצמה ובטעם את המסר: זכור איפה אתה נמצא ושמור על השקט.

קרדיט: יעל טוביהקרדיט: יעל טוביה

 

מקום ראשון: Premium | Design - "שומרים על שמים פתוחים". המודעה מעוצבת באופן מרהיב ומקצועי, מכילה מספר אלמנטים שמשולבים נהדר זה בזה. הסלוגן קליט ומרשים, תופס את העין והלב וממחיש בעוצמה את המסר. לקבלת הפרס, 250 ₪ לרכישת סדנאות ב"קמפוס היהודי", פנו ל-support@htv.co.il.

קרדיט: Premium | Designקרדיט: Premium | Design

שאר המודעות זכו אף הן לדירוג גבוה:

מוריה שפרינגר – "מותר לדבר בבית הכנסת רק עם ה' יתברך". אהבנו את המסר החיובי של הסלוגן, ואת העיצוב המוקפד של המודעה.

קרדיט: מוריה שפרינגרקרדיט: מוריה שפרינגר

רחלי אדלר – המודעה המרהיבה, שלצידה הכיתוב "המדבר שיחת חולין מסלק מורא שמים מעליו", מדגישה בעוצמה ובחדות את המסר החזק, ומרטיטה נימים חבויים בלב הצופה.

קרדיט: רחלי אדלר ‏קרדיט: רחלי אדלר ‏

תודה לשעייה מוזס מ"פרסום כריש" על המודעה המעניינת, שכללה את הקריאה הבאה: "בורא עולם ברא עולם ענק. אז למה דווקא כאן??? בבית ה' פשוט לא מדברים" – המודעה מושקעת וייחודית. תודה לשלומית חמאני על המודעה הנעימה, האצילית והיהודית, בה נראה יהודי מתפלל בנעימות ובדביקות. תודה למיכל לויט על המודעה המעניינת, בה נראה אדם עם אצבע ברזל החוסמת את פיו, והכיתוב השנון: "אחי, תכבד בבק-שה!", תודה לאפרת זכריה על המודעה המעוצבת בקפידה, והכיתוב החד משמעי: "דיבור בתפילה, לא מדבר אלי", תודה למוריה לוי על ההשוואה המרהיבה בין בית הכנסת לבית המלכות, והקריאה הנוקבת: "אין לדבר בעניינים שאינם לצורך המלכות", תודה לדקלה נחום על המודעה המקורית, והקריאה: "בית כנסת זה קודשששש, אז ששששש", תודה לאורלי חיה אלישר על המודעה המעוצבת והיפהפהיה, והתזכורת: "אתה עומד מול מלך מלכי המלכים", תודה להדר פנחס על המודעה המושקעת על רקע ארון הקודש, והתזכורת: "בית כנסת זה לא בית קפה", תודה למוריה שפרינגר על המודעה המרהיבה ומשחק המילים המעניין: "בית כנסת הוא מקדש מעט, לא מקום מפגש, שלא תטעו". המודעה מעוצבת באופן מוקפד ומרשים. תודה לברכה חזות על המודעה המקסימה, הכוללת אלמנטים מבית מלוכה וקריאה להתחזק בשתיקה בעת התפילה ולחזק אחרים. תודה לברכה חזות על המודעה הנוספת, המעוצבת באופן מושך במיוחד, וקוראת: "צדיק, נראה אותך לא מדבר 60 דקות מהרגע שנכנסת לבית הכנסת". תודה לחדוה נווה על 2 המודעות המקצועיות ששלחה – " בכל מקום – הידברות, אתר היהדות הגדול בעולם", לעומת: "בבית הכנסת – בלי הידברות, אתם היהודים המתגברים בעולם". המודעה הנוספת יפהפיה במיוחד ומדגישה את המסר באופן שאינו נתון לשתי משמעויות. במודעה נראות שתי דמויות, האחת כוללת: "הבלים, פטפוטים, חדשות, דיבורים", והשניה: "קדושה, דביקות, תפילה, קדושה, היכל ה'", וביניהן הכיתוב: "זה לא הולך ביחד". תודה למוריה חממי על המודעה המעוצבת באופן ייחודי, והכיתוב היוצא מן הלב: "באתי עד אליך, לא מחליף אותך באף אחד אחר", תודה לליאת ישרים על המודעה הנוקבת והחדה: "שומרים על קדושת בית הכנסת", והתזכורת השנונה: "כי בשביל שיחה צריך שניים". תודה למיכל על השילוב המרהיב בין 2 תמונות, תוך שילוב הפסוק "ה' יילחם לכם ואתם תחרישון" בטוב טעם. תודה לאביחי זדה על התמונה המרהיבה של בית הכנסת, והכיתוב המושקע: "בבית אלוקים נהלך ברגש, ועל השקט נשמור בחרדת קודש", תודה לאלעד בנדרקר על המודעה המושקעת ומושכת העין, בה נראה אדם השומר על השתיקה בבית הכנסת, תוך שילוב מרהיב של מספר מקורות לחשיבות העניין. תודה לאודליה מחפוד על 2 מודעות מעוצבות בטוב טעם, כאשר האחת כוללת את הכיתוב: "דיבורים כמו חול כשאין מה לאכול", והשניה מזכירה: "בואו נעמיד את ברוך שאמר במקום". תודה למורן מימון על העיצוב היפהפה ושילוב האלמנטים מארמון מלוכה ברקע בית הכנסת. אהבנו את האופן בו שילבת את הכיתוב: "מכבדים את המלך. לא מדברים בבית הכנסת". תודה לרועי אלמלם על המודעה המיוחדת והמושקעת, והכיתוב שלא ניתן להחמיץ: "אחי, כשאתה מתפלל ה' יתברך איתך. אל תתעלם ממנו". תודה ללבנה בוסו על המודעה המרהיבה, הכוללת ילד טהור בעת התפילה, והכיתוב החד: "מדבר איתו, לא מדבר איתך". תודה להדסה דובין על הסרטון המרהיב והאומנותי, הממחיש ללא מילים ובכישרון נדיר את המסר החזק.

אנו מבקשים להודות לכל הגרפיקאים והמעצבים שהקדישו ממיטב כישרונותיהם וזמנם עבור עם ישראל. וכעת – לתחרות הבאה:

הבה נשתמש בעולם המדיה כדי להסביר את גודל הנזק שבסמארטפונים הפרוצים, תוך שימוש בעולם העיצוב ובסלוגן קצר וקליט. אנא הימנעו מקיצוניות ואלימות, כדוגמת שבירת אייפונים וכדומה – לא זו דרכנו. השתמשו ביצירתיות על מנת להבהיר את גודל העוצמה שבטלפון הכשר.

שלחו אלינו פרסומות ייחודיות ומוצלחות בנושא, וצוות השיפוט של אתר הידברות יחליט על הפרסומת הזוכה. המודעות הטובות ביותר יפורסמו באתר. בנוסף, מעצב/ת המודעה הזוכה יזכה ב-250 ₪ לרכישת סדנאות אינטרנטיות באתר "הקמפוס היהודי".

על המעצבים לציין, יחד עם שליחת המודעה, כי התמונה היא ממקור חינמי, או שנרכשה בתשלום ממאגר תמונות. עוד יש לציין במפורש כי המעצב לוקח אחריות על כך שהשימוש בתמונה לא נוגד זכויות יוצרים.

כמו כן, ציינו במפורש, יחד עם שליחת המודעה, האם אתם מעוניינים ששמכם יתפרסם באתר מתחת למודעה ששלחתם, וכן האם לציין בסמוך לשמכם את כתובת המייל שלכם.

כתובת המייל לשליחת המודעות- support@htv.co.il עד י"ח באייר, ל"ג בעומר, (23.5)

תגיות:בית כנסתמודעותתחרות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה