חדשות בארץ

תעלומה: למי שייך שלד האדם שנמצא בין הרי אילת? החוקרים עדיין מתלבטים

עד לפני ימים אחדים הוטל צו איסור פרסום על פרשה שהצליחה להעמיד על הרגליים את חוקרי המשטרה במחוז אילת, אולם כעת, משהוסר צו איסור הפרסום, החוקרים משחררים פרטים ראשונים מהגילוי ההזוי

אא

עד לפני ימים אחדים הוטל צו איסור פרסום על פרשה שהצליחה להעמיד על הרגליים את חוקרי המשטרה במחוז אילת, אולם כעת, משהוסר צו איסור הפרסום, החוקרים משחררים פרטים ראשונים מהגילוי ההזוי.  

הכל התחיל לפני כשלושה שבועות, כאשר פקח מרשות הטבע והגנים הוביל קבוצת מטיילים בין הרי אילת כשלפתע קלטו עיניו שרידי שלד כלשהו. כשבחן את השרידים מקרוב נדהם הפקח לגלות כי מדובר בשלד של אדם, ומיהר להזעיק למקום את שוטרי מחוז אילת, שהגיעו לזירה ביחד עם קצין מעבדה שמתמחה בזיהוי פלילי. 

הקצין לקח דגימות מהשלד והעביר אותו לבדיקות מקיפות אך בד בבד מיהרו השוטרים להוציא צו איסור פרסום על פרטי הפרשה - מחשש שמדובר ברצח. 

 

"מבחינתנו זו תעלומה גדולה, ולכן הוצא צו איסור פרסום"

השוטרים סבורים כי ייתכן ומדובר במטייל שאיבד את דרכו או איבד נוזלים והתייבש, אך לפי שעה הם לא שוללים את האפשרות שמדובר באדם שיצא למקום בכדי להתבודד או לטייל, ונרצח. "מבחינתנו זו תעלומה גדולה, ולכן הוצא צו איסור פרסום", אמר אחד השוטרים. 

על סמך ממצאי החקירה, מדובר בגופת גבר בגילאי 20-30, והיא נמצאה באזור בין 10 ל-30 שנה. החוקרים ניסו לבדוק האם השרידים מתאימים לשמות הנעדרים המוכרים לה, אך בדיקת DNA שללה את האופציה הזו ופרטי המקרה עדיין מוגדרים כתעלומה. "יש כמה כיווני חקירה, אבל עדיין לא ברור לנו מי האיש. אולי זה תייר שטייל באזור והתייבש לאחר שאיבד את דרכו, אולי מסתנן או סוחר סמים ממצרים שחבריו קברו אותו לאחר שמת, אולי זה אדם גלמוד או הומלס שאיש לא דיווח על היעדרו", אמר הקצין בראיון ל'מאקו'. 

תגיות:אילתחשיפהשלד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה