ונשמרתם

פטריה קטלנית מתפשטת במהירות, ומאיימת על העולם כולו

פטריה קטלנית בשם 'קנדידה אוריס' מתפשטת בעולם ותוקפת אנשים בעלי מערכת חיסונית חלשה. הסכנה העכשווית לעניות דעתם של מומחים היא העובדה שהיא קשה ביותר לאבחנה, ואם זה לא מספיק - גם כאשר היא כבר מתגלה, עד כה לא נמצאה התרופה שתוכל לנצח ולהכריע אותה

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

פטריה קטלנית בשם 'קנדידה אוריס' מתפשטת בעולם ותוקפת אנשים בעלי מערכת חיסונית חלשה. הסכנה העכשווית לעניות דעתם של מומחים היא העובדה שהיא קשה ביותר לאבחנה, ואם זה לא מספיק - גם כאשר היא כבר מתגלה, עד כה לא נמצאה התרופה שתוכל לנצח ולהכריע אותה. 

מדובר בפטריה שהתגלתה לראשונה ביפן, וככל הנראה התפשטה לבתי חולים נוספים בעולם. היא נוטה לפגוע בעיקר בחולים בעלי מערכת חיסון חלשה - בזקנים ותינוקות. עד כה פגעה הקנדידה מסוג זה בוונצואלה, ספרד, פקיסטן, הודו ודרום אפריקה אולם בחודשים האחרונים דווח כי היא הגיעה גם לניו יורק, ניו ג'רזי ואילינוי. 

המקרה האחרון בניו יורק אירע בבית החולים 'מאונט סיני' בברוקלין, שם תקפה הקנדידה אוריס באדם מבוגר וחולה שנפטר כתוצאה ממנה לאחר אשפוז של 90 יום בבית החולים.

לאחר מותו סיפר נשיא בית החולים ד"ר סקוט לורין בבהלה כי הפטריה הייתה בכל מקום - על הקירות, המזרן, הדלתות, הווילונות, הטלפונים והכיור. 

תגיות:סכנהפטריה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה