חדשות יהדות

בכל חודש מחדש: שיעורי תורה במכבי נתניה

בכל ערב ראש חודש מגיע הרב אברהם ישעיה אליהו לשיעור תורה בו משתתפים השחקנים של מכבי נתניה. מקום ראשון בשיעורי תורה

  • י"ג אדר ב' התשע"ט
אא

במגרש האימונים של קבוצת הכדורגל "מכבי נתניה מליגת העל" זה לא עוד יום שיגרתי. יש קצת מתח באוויר - הרי היום ערב ראש חודש, והרב אברהם ישעיה אליהו מגיע מעפולה לשיעור תורה עם השחקנים בביתו של דודי טוויטו.

בשעה 19:00 מתכנסים השחקנים בבית של דודי, והרב נכנס לבית. מיד מתחילים חיבוקים עם השחקנים, אין לתאר את החיוך של השחקנים שמחכים וצמאים לשמוע דבר ה', עם מיני מתיקה ועוגיות מיוחדות (שמכינה אשתו של דודי) לכבוד השיעור.

בכל שיעור מדברים על נושא מיוחד אחר. לפני מספר חודשים השיעור עסק במיוחדות של כל יהודי ויהודי, פעם אחרת בעמידה בניסיונות, והשיעור האחרון עסק בעניין הכרת הטוב.

השחקנים נהנים עד מאוד מדברי התורה, ומשתתפים בשאלות אקטואליות.

לאורך התקופה חלק מהשחקנים קיבלו על עצמם קבלות למען בורא עולם במהלך השיעור - נטילת ידיים בכל בוקר, הנחת תפילין מדי יום, אמירת מודה אני, הקפדה יתרה על שמירת השבת וכו'.

השחקנים המשתתפים בשיעור הם דודי טוויטו המארח, דולב אזולאי, מוטי ברשצקי, גבי קניקובסקי, יונס מלדה, אביב אברהם, איילון ירושלמי, ויקי כחלון, סתיו פיניש ודודי תירם, ועד לאחרונה גם שובל גוזלן, שעזב לאחרונה כדי לשחק בקפריסין.

בסיום השיעור השחקנים מודים לרב על שהגיע במיוחד מעפולה לנתניה בשביל שיעור התורה, ויוצאים עם הרבה חיזוק ומטען לקראת החודש הבא.

תגיות:מכבי נתניהשיעורי תורה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה