חדשות בארץ

גפני: לא נשב עם לפיד, דגל התורה תלך עם נתניהו

יו"ר דגל התורה דחה את הידיעות לפיהן תיתכן אפשרות כי מפלגתו תצטרף לממשלה בראשותו של בני גנץ: "עורבא פרח"

  • כ"ח אדר א' התשע"ט
גפני (צילום: יהודה חיים, פלאש 90)גפני (צילום: יהודה חיים, פלאש 90)
אא

יו"ר דגל התורה, חבר הכנסת משה גפני, דחה אחר הצהריים (שלישי) על הסף את הפרסומים הבוקר, לפיהם ישנה אפשרות כי מפלגתו תצטרף לקואליציה בראשותו של בני גנץ.

בהודעה מצולמת שהוציא לתקשורת, אמר גפני כי כל הכותרות והידיעות בנוגע לקיומה של אפשרות זו הן "עורבא פרח". הוא הבהיר כי "דגל התורה הולכת עם ביבי, כפי שאמרנו מתחילת הדרך. אנחנו לחלוטין לא נשב עם לפיד ולא נתמוך בגנץ". גפני ציין כי התנגדותה של דגל התורה לישיבה עם לפיד אינה נובעת אך ורק בשל העובדה שהוא "לא טוב לחרדים" אלא בשל אי התאמתו לשלטון "מאלף ואחת סיבות".

מוקדם יותר היום התבטא סגן שר הבריאות, חבר הכנסת יעקב ליצמן, באופן דומה: "קראתי באחד העיתונים שיהדות התורה תסכים לשבת בקואליציה עם גנץ אם לא תהיה רוטציה עם לפיד. לא מיניה ולא מקצתיה. אני לא חולם לרגע לשבת בשום קואליציה שלפיד יהיה בתוכה. לא משנה אם תהיה רוטציה בראשות הממשלה, או שהוא יהיה ברשימה, אני לא חבר שם. אני הולך לתמוך בביבי נתניהו, חד משמעית. לא מגמגם, לא מסתכל לצדדים. אני מקווה שיצא זכאי מכל הדברים".

דבריהם של גפני וליצמן באו בתגובה לדיווח ב"מעריב", בו נטען כי גורמים ביהדות התורה העלו בשיחות סגורות את האפשרות שמפלגתם תצטרף לממשלה בראשות בני גנץ. "מלכתחילה אין לנו בעיה עם גנץ, הבעיה שלנו היא עם לפיד", אמר גורם בדגל התורה לעיתון, "אם גנץ יודיע על ביטול הסכם הרוטציה עם לפיד, יש אפשרות לכניסה לממשלה בראשותו - אם יקבלו כמובן את הקווים שחשובים לנו".

תגיות:יהדות התורהמשה גפנידגל התורהבחירות 2019

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה