לאישה

היום זה קורה: נשים מכל העולם מתכנסות בתפילה למען הגאולה

סרטון ישן מופץ ברשת, והופך בתוך 3 שבועות בלבד ל-100 אירועים וליותר מ-15 אלף נשים שמתאספות לתפילה ולשירה למען הגאולה. גם את יכולה להצטרף

  • כ"א אדר א' התשע"ט
אא

לפני כ-3 שבועות גילתה רבקה מלכה פרלמן, אישה חרדית מבולטימור, כי סרטון ישן שלה, מלפני כ-7 שנים, הופץ ברשת. באותו סרטון, היא דברה אל נשות בולטימור, ופנתה אליהן בבקשה להתאחד בתפילה למען הגאולה.

נשים שנחשפו לסרטון שהופץ לאחרונה החלו לפנות אל פרלמן. "את מארגנת אירוע בבולטימור? גם אנחנו רוצות לארגן אצלנו", הן אמרו לה. היו אלה נשים לא רק מהמדינות השכנות בארצות הברית, אלא מכל העולם. ממדינות אירופה, מקנדה, מרוסיה, מדרום אפריקה ועוד ועוד.

פרלמן החליטה להרים את הכפפה, יצרה קשר עם הפונות והחלה לארגן ולהפיץ את האירועים בכל רחבי העולם. שוחחתי עם שירה דרייפוס, בעלת תשובה מישראל, שפנתה גם היא אל פרלמן מתוך רצון לסייע בארגון.

"המטרה של האירועים האלה היא התכנסות של נשים בתפילה ובשירה, עם קריאה לקב"ה של 'אין עוד מלבדו'. פשוט, התאחדות של תפילה למען הגאולה", היא מסבירה. שירה עצמה יצרה קשר עם קבוצות נשים מכל רחבי העולם, והצליחה ליצור קבוצות נוספות של נשים מאזורים שונים בישראל.

היום תתכנסנה כל אותן נשים, מכל רחבי העולם, לערב של תפילה. "בתום 3 שבועות של פעילות – הגענו ללא פחות ממאה קבוצות של נשים ממקומות שונים בעולם, שעומדות להתכנס הערב. מתוכן 9 קבוצות רק בישראל. אני לא יכולה לתאר לך את ההתרגשות המדהימה של נשים שרוצות להתאחד בשירה ובתפילה. עם ישראל רוצה גאולה.

"הפעילות הזו חוצה מגזרים ממש. קבלנו הסכמה של הרב חיים קנייבסקי, ב"ה, וגם של עוד הרבה מאד רבנים מהארץ ומהעולם. באזור שלי, באירוע שיתקיים הערב ברעננה, הצלחנו ממש לכנס נשים מכל המגזרים – חרדיות, דתיות, חסידיות, חב"דניקיות, בעלות תשובה, עולות חדשות וצבריות – כולן כולן מתכנסות בערב הזה.

"הרבנית ימימה מזרחי נתנה לנו את ברכתה, וגם שלחה לנו סרטון שלה, עם דברי תורה ודברי ברכה. את הסרטון הזה נקרין הערב בכל האירועים בעולם. זה מפגן אחדות מרגש, וכמובן – עומד להיות ערב של תפילה מרגשת ומיוחדת למען הגאולה".

תגיות:תפילהנשיםגאולה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה