חדשות בארץ

פלסטינים עקרו עשרות עצים שנשתלו לזכרה של אורי אנסבכר הי"ד

תושבי היישוב נוקדים שבגוש עציון עמלו ביום שישי על נטיעת העצים. הבוקר הגיעו פלסטינים אל המקום, עקרו את השתילים הרכים ולקחו אותם עמם

  • י"ט אדר א' התשע"ט
הפגיעה בכרם בכפר עציון לפני שבוע (צילום: ביטחון כפר עציון)הפגיעה בכרם בכפר עציון לפני שבוע (צילום: ביטחון כפר עציון)
אא

נמשך הטרור הפלסטיני נגד החקלאות היהודית: כ- 50 עצים שניטעו ביום שישי האחרון סמוך ליישוב נוקדים שבגוש עציון נעקרו הבוקר (ראשון) על ידי פלסטינים.

על פי הדיווח באתר ערוץ 20, מדובר בעצים שניטעו על ידי תושבי נוקדים לזכרה של אורי אנסבכר הי"ד, הצעירה בת ה- 19 תושבת תקוע שנרצחה בחודש שעבר ביער עין יעל בירושלים על ידי המחבל ערפאת ארפאעיה. במהלך שתילת העצים הגיעו אל השטח פלסטינים והתעמתו עם התושבים. חיילי צה"ל סילקו את הפלסטינים ואפשרו את המשך הנטיעה.

את החבלה הזדונית הבוקר צילם אחד מתושבי נוקדים. בסרטון נראים הפורעים עוקרים את השתילים הרכים ולוקחים אותם עמם.

לפני שבוע התלוננו מתיישבי כפר עציון כי פלסטינים חתכו כ- 200 עצי גפן ודובדבן בכרם השייך ליישוב, הממוקם בסמוך לכפר בית אומר. כוחות משטרה וזיהוי הגיעו אל המקום, אספו ממצאים ופתחו בחקירה.

ראש המועצה אזורית גוש עציון, שלמה נאמן, הגיב על עקירת העצים בנוקדים: "רק לפני שבוע היינו עדים לטרור חקלאי בכפר עציון, והנה אנו עדים שוב לטרור בחקלאות היהודית על ידי שכנינו. אסור שתופעה זו תמשיך ותביא לגל גדול של הרס בחקלאות הישראלית".

נאמן הוסיף כי "מדינת ישראל חייבת להגדיר את הטרור החקלאי כטרור לכל דבר ולהביא פתרון לתופעות אלו שקורות ברחבי מדינת ישראל הן בצפון, הן בדרום והן ביהודה ובשומרון. חייבים לנקוט ביד קשה ולהתייחס לאירועים אלו כפיגוע טרור לכל דבר. אסור להגיע למצב שזה יגיע לחיי אדם. זה צו השעה וצריך להדליק נורה אדומה למקבלי ההחלטות".

תגיות:גוש עציוןאורי אנסבכר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה