חדשות יהדות

"קוד התורה הוא אולי התגלית המרעישה ביותר בתולדות האנושות"

22 שנה אחרי שנחשפה שיטת דילוגי האותיות בתורה, והעמידה את העולם כולו על הרגליים - סדרה חדשה שיוצאת עכשיו לאקרנים בארה"ב קובעת: "קוד התורה הוא אולי התגלית המרעישה ביותר בתולדות האנושות"

אא

סדרה חדשה שמבוססת על הספר 'הצופן התנ"כי" יוצאת בימים אלו לאקרנים בארה"ב, ועושה בהם שמות: 'הצופן התנ"כי' שיצא בשנת 1997 על ידי העיתונאי מייקל דרוסנין הפך עד מהרה לרב מכר, בין היתר בשל העובדה שהוא מתבסס על מחקר אמפירי שפורסם על ידי המתמטיקאים דורון ויצטום, אליהו ריפס ויואב רוזנברג. 

במחקר שלהם הציגו המתמטיקאים הוכחות לכך שאירועים שונים שהתרחשו בארץ ובעולם כבר נחזו בתנ"ך, והם עשו זאת באמצעות טכניקה של דילוגי אותיות. 

בעולם היהודי כולם כבר מדברים על הטכניקה הזו, ואין מדובר בדבר חדש. שיטת הדילוגים ידועה כשיטה מתמטית של 'דילוגים' קבועים בין אותיות התורה, שבעזרתה ניתן לגלות מילים ומשפטים בעלי משמעות, המרמזים לאירועים שונים שהתרחשו במהלך ההיסטוריה. 

בזמנו עורר הספר של דרוסנין סערה גדולה, גם בשל העובדה שהוא חשף אירועים שונים שהתגלו באמצעות צפונות התורה, וגם בשל טענתו של דרוסנין כי באמצעות מה שכינה "הקוד התנ"כי" - "ניתן לנבא אירועים שיקרו בעתיד", כדבריו.

"קוד התורה הוא אולי התגלית המרעישה ביותר בתולדות האנושות", אומרים כעת יוצרי הסדרה, שכבר הפכה לשיחת היום בתקשורת האמריקנית. 

מסקירת התכנית שנעשתה ב'דיילי סטאר', "אם בוחרים בין רצפי אותיות בטקסט במרחקים שווים ובלי לספור רווחים, אפשר למצוא את הכיתוב 'יצחק רבין, רוצח אשר ירצח, עמיר, תל אביב, 5756" - שנת תשנ"ו שבה נרצח יצחק רבין. בסדרה אף נטען כי הקוד גם צפה את עלייתו של דונלד טראמפ לנשיאות ארה"ב, כאשר כאן הראו החוקרים דילוגי אותיות קבועים בחומש שמות, פרק כ"ג פסוק ל' - שם נמצאו המילים: 'תשעז', 'טראמפ', 'נשיא', 'ארהב'. 

לקריאת כתבות נוספות בנושא הצופן התנ"כי מתוך ספרו המרתק של הרב זמיר כהן, לחצו כאן.

צפו בהרצאה של הרב זמיר כהן על הצופן התנ"כי:

 

צפו בתכנית "תורה ומדע" עם הרב זמיר כהן, העוסקת בצופן התנ"כי:

 
לרכישת תוכנת הצופן התנ"כי בהידברות שופס היכנסו לכאן או חייגו: 073-222-12-50
תגיות:תורהגוייםתנ"ךקוד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה