חדשות בארץ

חיימוביץ’, הנדל והאוזר: "חוסן לישראל" חשפה את צמרת הרשימה

לאחר השמועות והידיעות הרבות שנפוצו בשבועות האחרונים, כעת זה רשמי: מפלגות "חוסן לישראל" ותל"ם הציגו את שמותיהם של שבעה מועמדים שישובצו במקומות מרכזיים ברשימה המאוחדת שתרוץ לכנסת

גנץ ויעלון בהשקת הקמפיין בשבוע שעבר (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)גנץ ויעלון בהשקת הקמפיין בשבוע שעבר (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)
אא

מפלגת "חוסן לישראל" בראשות בני גנץ ומפלגת תל"ם בראשות משה יעלון, שהכריזו בשבוע שעבר על ריצה משותפת בבחירות לכנסת, חשפו הערב (חמישי) את שמותיהם של שבעה מועמדים שישובצו במקומות מרכזיים ברשימה המאוחדת.

הרשימה כוללת את עורכת הדין אורית פרקש-הכהן, שכיהנה בעבר כיו"ר רשות החשמל; איש החינוך חילי טרופר, מנהל תיכון "ברנקו וייס" ששימש כעוזרו המקצועי של שר החינוך לשעבר שי פירון; ראש עיריית ירוחם לשעבר, מיכאל ביטון; אשת התקשורת מיקי חיימוביץ', הידועה גם כפעילה בתחומי החברה והסביבה; ומירב כהן, מובילת מאבק "עושק הקשישים", לשעבר חברת מועצת העיר ירושלים וממייסדי תנועת "התעוררות בירושלים". מצטרפים נוספים הם שני בכירים לשעבר בלשכתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו: צבי האוזר, שכיהן כמזכיר הממשלה, ויועז הנדל, שכיהן בשנת 2011 כראש מערך ההסברה הלאומי במשרד ראש הממשלה. עם הצגת השמות נמסר מטעמם של גנץ ויעלון כי "עשור שלטון נתניהו יסתיים מול הנבחרת הטובה בישראל".

הודעת "חוסן לישראל-תל"ם" לא ציינה את מיקומם של שבעת המועמדים, אך ככל הנראה הם ימוקמו אחרי גנץ העומד בראש הרשימה ויעלון שבמקום השני. בכל מקרה, השיבוץ הסופי ייקבע בכפוף לאיחוד עם גופים פוליטיים נוספים, אם וכאשר איחוד זה יצא לפועל.

בהקשר זה, המגעים בין "חוסן לישראל" ל"יש עתיד" נמשכים כל העת. ב"כאן חדשות" דיווחו הערב כי במסגרת המשא ומתן עלתה גם האפשרות לקיומה של רוטציה בראשות הממשלה בין גנץ ויאיר לפיד. אפשרות זו נועדה להתגבר על המכשול המרכזי בשיחות לאיחוד הכוחות – רצונם של לפיד וגנץ לעמוד בראש הרשימה. בתחילת השבוע דיווח ערוץ 20 כי המראתו של גנץ בסקרים גנזה את חלומו של לפיד להחליף לבדו את בנימין נתניהו בראשות הממשלה, והוא הציע לגנץ לקיים רוטציה ביניהם בתפקיד במידה ומשימת הרכבת הממשלה תוטל על רשימתם המאוחדת.

תגיות:בני גנץבחירות 2019חוסן לישראל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה