בריאות ותזונה

גם אנחנו לא ידענו: מה יקרה לכפות הרגליים שלכם אם תטבלו אותן בחומץ תפוחים?

מחקרים רבים שנעשו בשנים האחרונות על חומץ תפוחים גילו יתרונות ומסועפים החל בשיפור תפקודי של מערכות הגוף הפנימיות, דרך טיפול בפצעים, דלקות ופטריות וכלה באיזון רמות סוכר גבוהות בדם. אז מה יקרה לכפות הרגליים שלכם אם תטבלו אותן בחומץ תפוחים מדי יום?

אא

מחקרים רבים שנעשו בשנים האחרונות על חומץ תפוחים גילו יתרונות רבים ומסועפים החל בשיפור תפקודי של מערכות הגוף הפנימיות, דרך טיפול בפצעים, דלקות ופטריות, וכלה באיזון רמות סוכר גבוהות בדם. 

חומץ תפוחים טבעי מכיל בתוכו למעלה מ-35 רכיבים שהגוף שלנו לא יכול בלעדיהם כמו ויטמין A ו-B, חומצות שומן ומינרלים. סידן, מגנזיום, אשלגן, ברזל וזרחן הם רק חלק מאותה רשימה מסועפת, כשהיתרון הבולט שבו הוא שכבת הקצף החומה שמופיעה כאשר החומץ הטבעי הופך למעט ישן. 

מחקרים מראים כי אותו קצף מכיל אנזימים שעבודתם בגופנו שקולה כנגד עבודת החיידקים הנמצאים במשקאות פרוביוטיים למיניהם. היתרון בצריכתו כפול ומכופל אצל מי שאינו אוכל גבינות ומוצרי חלב, שכן אותם אנזימים נמצאו כקטליזטורים זריזים בכל הקשור לסילוק זיהומים ופטריות.

כך למשל פרסמה בלוגרית אמריקנית ניסוי שבמסגרתו טבלה את רגליה מדי יום בקערה עם חומץ תפוחים טבעי, מתוך סקרנות לראות האם זה יעזור בחיסול הפטריה בכפות רגליה - וחזרה עם ממצאים מרשימים: "הפטרייה נעלמה תוך שבוע בלי שום טיפול נוסף, ובד בבד כפות הרגליים הפכו לבריאות וחלקות יותר".

אז גם גילתה עולם שלם של יופי ובריאות. "התחלתי למרוח אותו על פניי וגיליתי שהוא מווסת את רמת ה-PH בצורה משמעותית וגורם לו להיראות נקי וזוהר".

ואז היא עברה לניסוי הבא והוסיפה כף חומץ תפוחים לשמפו שלה. "את הטיפ הזה קראתי מזמן מכמה סלבס שאימצו אותו, וזו הייתה הזדמנות טובה לנסות. אני שמחה שעשיתי את זה למרות הריח החזק, כי עכשיו השיער שלי נראה בוהק, בריא וחלק פי כמה".

תגיות:בריאותחומץ תפוחים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה