חדשות בארץ

סקר: 31 מנדטים לליכוד, גנץ מתחזק ל- 15, לבני בחוץ

סקר כאן רשת ב' מלמד כי 54% מהציבור תומכים בעמדה כי יש לפרסם עוד לפני הבחירות את ההחלטה האם להגיש כתב אישום נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו. 38% מתנגדים, 8% השיבו "לא יודע"

(תמונות: פלאש 90)(תמונות: פלאש 90)
אא

סקר חדש, שפורסם הבוקר (חמישי) בכאן רשת ב', מלמד על יציבות יחסית במגמות ההצבעה של הציבור, נכון לשלב זה של מערכת הבחירות, בהשוואה לסקרים אחרים שפורסמו בימים האחרונים.

על פי הסקר, שנערך על ידי חברת דיירקט פולס, הליכוד – עם 31 מנדטים – ממשיך לשמור על מקומו בראש הפסגה, ואף מתחזק קלות. בני גנץ – העומד להשיק בשבוע הבא את מסע הבחירות של "חוסן לישראל" עם נאום בגני התערוכה – מתחזק ומקבל 15 מנדטים. ראש יש עתיד, יאיר לפיד – המתחרה הפוטנציאלי של גנץ על ראשות רשימת מרכז-שמאל – מקבל 11 מנדטים. מפלגת העבודה בראשות אבי גבאי עולה ל- 9 מנדטים.

הימין החדש של בנט ושקד נשאר עם 8 מנדטים, ואחריה מרצ ויהדות התורה עם 6 מנדטים לכל מפלגה. מספר המנדטים של מפלגות המגזר הערבי נותר על 12, וממשיך להתחלק באופן שווה בין הרשימה המשותפת ובין תע"ל של אחמד טיבי שפרש ממנה. ש"ס וישראל ביתנו זוכות ל- 5 מנדטים.

הבית היהודי-האיחוד הלאומי, גשר של אורלי לוי-אבקסיס וכולנו של שר האוצר משה כחלון ממשיכות להציג תוצאה בלתי מחמיאה של 4 מנדטים – מרחק לא בטוח מאחוז החסימה. התנועה של ציפי לבני ממשיכה במגמה השלילית, המתבטאת גם בסקרים אחרים, ואינה מצליחה לעבור את אחוז החסימה.

לאור הדיווחים על כוונתו של היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, להודיע בחודש הבא על החלטתו בנוגע להגשת כתב אישום נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, נשאלו משתתפי הסקר האם לדעתם על מנדלבליט לפרסם את החלטותיו ביחס לתיקים 1000, 2000 ו- 4000. 54% מהציבור סבורים כי יש לפרסם את ההחלטות, 38% מתנגדים לפרסומן לפני הבחירות, ו- 8% השיבו "לא יודע".

תגיות:סקרבחירות 2019

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה