חדשות בארץ

צה"ל הרס את בית המחבל שרצח את ארי פולד הי"ד

על פי צו ההריסה שהוציא מפקד פיקוד המרכז, אלוף נדב פדן, כוחות הביטחון הרסו את הקומה העליונה במבנה בן שלוש קומות בה התגורר המחבל

בית המחבל לאחר ההריסה (צילום: דובר צה"ל)בית המחבל לאחר ההריסה (צילום: דובר צה"ל)
אא

כוחות צה"ל, בשיתוף מג״ב והמנהל האזרחי, הרסו הבוקר (שישי) את הדירה בעיירה יטא, מדרום לחברון, בה התגורר המחבל שרצח את ארי פולד הי"ד בפיגוע דקירה בצומת גוש עציון בחודש ספטמבר האחרון.

מדובר צה"ל נמסר, כי במהלך הפעילות התפתחו מספר הפרות סדר אלימות בהשתתפות עשרות בודדות של פלסטינים שיידו אבנים לעבר לוחמי צה"ל, שהגיבו באמצעים לפיזור הפגנות. בחסדי שמיים, לא היו נפגעים בקרב הכוחות.

פולד, תושב אפרת, בן 45 ואב לארבעה, נדקר על ידי המחבל בכניסה לקניון "הרים" בצומת הגוש. למרות פציעתו הקשה, הוא רדף אחרי המחבל וירה לעברו כדי לנטרלו. לאחר מכן התמוטט. הוא פונה במצב אנוש לבית החולים "שערי צדק", שם נפטר מפצעיו. נגד המחבל ח'ליל ג'ברין הוגש כתב אישום, המייחס לו עבירה של גרימת מוות בכוונה – עבירה המקבילה לעבירת רצח בישראל – וכן עבירות נוספות.

מפקד פיקוד המרכז, אלוף נדב פדן, חתם בחודש שעבר על צו ההריסה. בצה"ל הבהירו כי הצו מתייחס לדירה בקומה העליונה במבנה בן שלוש קומות, בה התגורר המחבל. בשבוע שעבר דחה בג"ץ ברוב קולות את עתירת משפחתו של המחבל נגד צו ההריסה ואישר לבצעו.

ובתוך כך, במהלך הלילה הושלך מטען לעבר חיילי צה"ל סמוך למעבר ג'למה שבמרחב החטיבה המרחבית מנשה. בחסדי שמיים, לא היו נפגעים ולא נגרם נזק.

תגיות:הריסת בתי מחבליםארי פולד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה