עלון הידברות

"התחלתי לספר את הסיפור, אבל כל הילדות כבר הכירו אותו..."

מכתב תודה מרגש שהגיע למערכת עלון הידברות: איך הכירו ילדות הצהרון את הסיפור שספרה להן הגננת? ומה משכנע את אחיה של הגננת ללכת לתלמוד התורה ביום שישי?

  • ח' שבט התשע"ט
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

למערכת עלון הידברות,

כבר הרבה זמן שאני רוצה לכתוב לכם. ברוך ה', מצאתי את הזמן.

עלון הידברות, "עונג שבת" – פשוט מושלם. מלא חומר, עשיר בתוכן, סיפורים מרתקים, הלכות ועוד.

אח שלי מביא את העלון מתלמוד התורה שלו בכל יום שישי. כשהוא לא רוצה ללכת לת"ת – אנחנו אומרים לו "לך, תביא הידברות" – והוא מיד הולך. יש לנו שכנה שגם כן קוראת את העלון, ואם היא לא מקבלת אותו בדרך אחרת – היא מבקש ממנו... אותי מרגיז לפעמים שנותנים לה את העלון לפני שאני הספקתי לקרוא אותו! אבל לא נורא, לפחות אני מזכה אותה.

אני רוצה לחזור אחורה, לסיפור שקרה בשנה שעברה. הייתי אז גננת בצהרון. שבוע אחד לא הספקתי לקרוא את העלון, ולקחתי אותו איתי לאוטובוס. היה בו סיפור על ילדה שלא הלכה לטיול, כי ויתרה למישהי אחרת, ובסוף ניצלה מאסון. אמרתי לעצמי שהנה, יש לי סיפור לספר לילדות בצהרון. הגעתי לגן, התחלתי לספר את הסיפור... ופתאום ילדה אחת המשיכה אותי, ממש באותן מילים שהיו כתובות בעלון! שאלתי אותה – את מכירה את הסיפור? והיא אמרה לי: אבא שלי סיפר לי בשבת. פתאום עוד ילדות אמרו שהן מכירות... והן אפילו זוכרות את הבדיחות שמופיעות בסוף הגיליון. כבר לא יכלתי להמשיך לספר את הסיפור, כי הן גילו הכל. נתתי לילדות שהכירו את הסיפור לספר אותו לשאר הילדות.

אולי תחשבו שבסדר, זה עוד סיפור, אבל אני ממש התרגשתי! חשוב לציין שאלה משפחות מתחזקות, ופתאום לשמוע מהילדות סיפור מחזק ולא איזה שיר חילוני, היה ממש מרגש. הילדים והילדות הם בעצם הדור הבא, ואם על סיפורים כאלה הם גדלים היום – אז אשריכם! זכיתם! תמשיכו להפיץ תורה בכל העולם ולזכות את הרבים.

אחת שמעריכה המון.

תגיות:עלון הידברותעלון שבתסיפורים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה