חדשות בארץ

דובר חרדי חדש במשרד ראש הממשלה

איש יחסי הציבור, אבי יוספי, מונה לראש מטה החרדים במערך ההסברה של הליכוד

  • ז' שבט התשע"ט
נתניהו (צילום: פלאש 90)נתניהו (צילום: פלאש 90)
אא

זה כבר הפך לדבר שבשגרה. בכל מערכת בחירות שוכרים המועמדים לכנסת אנשי יחסי ציבור, במטרה שיעבדו עבורם במגזר החרדי.

המגזר החרדי, שעד לאחרונה היה ממודר ובלתי נספר, קיבל בשנים האחרונות מעמד של כבוד אצל נבחרי הציבור, שהחלו להבין כי הציבור הזה, ככל ציבור אחר, הוא סקטור בעל כח השפעה גדול.

גם ברשתות התקשורת מבינים כי הציבור החרדי הוא חלק בלתי נפרד מהציבוריות הישראלית, והחיזור אחר אייטם שיש בו מימד חרדי הפך ללהיט בקרב העיתונאים

עתה מסתבר שגם ראש הממשלה בנימין נתניהו הצטרף לטרנד.

במשרד ראש הממשלה שכרו לאחרונה את שירותיו של איש יחסי הציבור אבי יוספי, והוא מונה לדובר הליכוד בציבור החרדייוספי שימש עד לפני שנים ספורות כדובר ארגון "איחוד הצלה", ולאחר שנתיים וחצי בתפקיד פרש ופתח משרד פרסום ויחסי ציבור.

בראיון שהעניק לכלי התקשורת כשפרש, אמר יוספי: "אני חותם פרק של שנתיים וחצי נהדרות של עבודה שוטפת מול כל כלי התקשורת בישראל, חרדיים וכלליים כאחד, איתם עבדתי במהלך האירועים הכי גדולים וטראומתיים של מדינת ישראל בשנים האחרונות, מפיגועים ועד תאונות דרכים, משש בבוקר ועד 2 בלילה. זו הייתה עבודה סביב השעון".

אבי יוספי החל את דרכו ככתב בעיתונים החרדיים "מרכז העניינים" ו"בקהילה", וכדובר ארגון "איחוד הצלה", כאמור, עד לפרישתו. כיום מגיע יוספי עם רזומה עשיר בעבודתו על ציר 'חרדים חילונים', והוא התבקש להעניק מיכולתו בתפקידו הנוכחי.

בשנה האחרונה עבד יוספי עם בכירים נוספים ב'ליכוד', ביניהם עם השר לענייני ירושלים וחבר הקבינט זאב אלקין, ועוד.

בתפקידו החדש, יוספי יהיה אחראי על הודעות ראש הממשלה לתקשורת החרדית, ועל הראיונות של ראש הממשלה בתקופת הבחירות לערוצי התקשורת החרדיים, אם אכן יהיו כאלו.

הדובר החדש כבר הספיק לשחרר לפני שעה קלה את הודעת ראש הממשלה לתקשורת על תקיפת חיל האוויר בדמשק. בהודעתו נאמר: "ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר היום בפתח ישיבת הממשלה כי ב- 36 השעות האחרונות חיל האוויר תקף מחסנים של איראן עם נשק איראני בשדה התעופה הבינלאומי בדמשק. צבר התקיפות האחרונות מוכיח שאנו נחושים יותר מתמיד לפעול נגד איראן בסוריה, בדיוק כפי שהבטחנו".

תגיות:הליכודהמגזר החרדי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה