חדשות כלכלה

עשירון עליון: בכמה מתעדכן שכרה של נשיאת בית המשפט העליון?

החל מתלוש ינואר הקרוב, יתעדכן שכרם של הבכירים במשק, ביניהם ראש הממשלה, השרים וחברי הכנסת. הנתונים המלאים לפניכם

  • ז' שבט התשע"ט
(קרדיט תמונה: שאטרסטוק)(קרדיט תמונה: שאטרסטוק)
אא

לא מצליחים לגמור את החודש? מרוויחים טיפ טיפה יותר מהמינימום ובכל זאת אין לכם מעדנים מיותרים במקרר? אם אתם מזדהים עם השאלות, בטח תופתעו מאד לשמוע שבימים הקרובים יתעדכן שכרם של הבכירים במשק, והם יוסיפו לכיסם עוד כאלף שקלים חודשיים בקירוב.

הפערים הכלכליים במשק הוציאו לא פעם ולא פעמיים את ההמונים לרחובות. רק לאחרונה היינו עדים למחאת 'האפודים הצהובים', שאם לא הייתה פוליטית, הייתה סוחפת אחריה מן הסתם המון רב.

בעוד רוב העם משתכר סכומים זעומים בחודש, ואינו מצליח לשלם את כל ההוצאות היומיומיות, הרי ששכר הבכירים לא מפסיק להתעדכן. שכרם, הצמוד לשכר הממוצע במשק, יתעדכן, כאמור, כבר במשכורת ינואר הנוכחית, ויזנק ב- 3.4 אחוזים.

שכר הבכירים מתעדכן מדי שנה במשכורת חודש ינואר, מה שאומר שנשיא המדינה, ראש הממשלה, השרים, חברי הכנסת, נשיאת בית המשפט העליון ובכירים נוספים יראו את העלייה כבר בתלוש המשכורת הקרוב.

על פי העדכון הנוכחי, יעלה שכרו של ראש הממשלה בנימין נתניהו מסך כולל של 52,962 שקלים לסכום של 54,762 שקלים. עלייה של 1,800 שקלים. לא פחות.

שכרם של שרי הממשלה, כמו גם שכרם של מבקר המדינה ושל יו"ר האופוזיציה, יעלה ב-  1,619 שקלים. ואם תהיתם מהו הסכום הסופי שיהיה רשום בתלוש המשכורת שלהם, תופתעו לשמוע שהוא יעמוד כעת על 49,245 שקלים, במקום הסכום "המזערי" של 47,636 שקלים, שנאלצו להרוויח עד כה.

שכרה של נשיאת בית המשפט העליון, אסתר חיות, יהיה השכר הגבוה ביותר ברשימה הנוכחית. החל מהתלוש הקרוב תקבל הנשיאה 82,270 שקלים. עליה משוערת של כ- 2,000 שקלים מהשכר המוערך שקיבלה עד לחודש זה. יצוין כי את השכר המדויק של נשיאת בית המשפט לא ניתן לדעת, מאחר ובית המשפט מסרב לחשוף את הנתונים.

שכרם של חברי הכנסת וסגני השרים יגדל ב- 1,447 שקלים, והוא יעמוד כעת על 44,002 שקלים, במקום סך של 42,556 שקלים שהיו משתכרים חברי הכנסת עד עכשיו.

אז אם אתם מתקשים לגמור את החודש, נראה שעונת הבחירות נפלה לידכם כפרי בשל. צאו והגישו מועמדות.

תגיות:משכורת

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה