חדשות בעולם

דיווח: חסן נסראללה הובהל לבית חולים במצב קשה

עיתונאי הידוע כמבקר תקיף של החיזבאללה טען כי מזכ"ל הארגון הובהל לבית חולים במצב קשה. לדיווח זה אין אימות ממקורות אחרים

תמונתו של נסראללה באזור בעלבכ שבבקעת הלבנון (קרדיט: שאטרסטוק)תמונתו של נסראללה באזור בעלבכ שבבקעת הלבנון (קרדיט: שאטרסטוק)
אא

העיתונאי הלבנוני ג'רי מאהר, הידוע כמבקר תקיף של החיזבאללה ואיראן, טען אתמול (שישי) כי מזכ"ל החיזבאללה חסן נסראללה הובהל לבית חולים במצב קשה.

מאהר, הפועל מדנמרק, כתב בחשבון הטוויטר שלו כי "מקור מודיעיני מאשר ידיעות חשובות על כך שאישיות חשובה בחיזבאללה הועברה במצב קשה לאחר מבתי החולים בביירות בירת לבנון. ידיעות מצביעות על כך שמדובר במזכ"ל חיזבאללה, חסן נסראללה".

 

בארגון החיזבאללה לא הגיבו לידיעה

לדיווח זה אין אימות ממקורות אחרים, ובשלב זה לא ניתן לאשר אותו. בארגון החיזבאללה לא הגיבו לידיעה. לפני כשנתיים נפוצו שמועות ברשת כי נסראללה נמצא במצב אנוש. גם במקרה זה, המקור לידיעות היה מאהר, שמספר ימים קודם לכן טען כי נסראללה חולה בסרטן, וכי הוא מטופל בבית חולים באיראן על ידי רופאים מרוסיה וצפון קוריאה. מאהר אף הוסיף, כי נסראללה נמצא במצב סופני.

שנה קודם לכן, במאי 2015, טענו מקורות בלבנון כי מזכ"ל החיזבאללה לקה בשבץ ואושפז בבית חולים ברובע הדאחיה בביירות. בהמשך אף נטען כי הוא מת, אך מקורות בחיזבאללה הכחישו זאת ואמרו כי מדובר בחלק מהמלחמה הפסיכולוגית שמנהלים המורדים הסורים נגד הארגון. נסראללה הופיע כעבור מספר ימים בראיון טלוויזיוני והזים את השמועות.

יצוין, כי בשבועות האחרונים נסראללה מפגין שתיקה ציבורית מוחלטת, שלא כהרגלו. נאומו האחרון היה ב- 10 בנובמבר, ומאז הוא לא הופיע בתקשורת. הוא אף לא הגיב על מבצע "מגן צפוני" לחשיפת מנהרות החיזבאללה, בו פתח צה"ל בתחילת החודש שעבר.

תגיות:חסן נסראללהחיזבאללה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה