חדשות בארץ

הוריו של יובל מור יוסף הי"ד לנתניהו: עצור את העברת הכספים לרשות הפלסטינית

הוריו של החייל, שנהרג בפיגוע הירי בגבעת אסף בחודש שעבר, פנו לראש הממשלה בדרישה להפסיק באופן מיידי את הזרמת הכספים לרשות, המשלמת משכורות למחבלים: "אנו דורשים את זה בשביל למנוע את הפיגועים הבאים ואת הרצון שלהם לפגע"

הלווייתו של יובל מור יוסף הי"ד בחודש שעבר (צילום: תומר שונם הלוי, פלאש 90)הלווייתו של יובל מור יוסף הי"ד בחודש שעבר (צילום: תומר שונם הלוי, פלאש 90)
אא

מוטי ואילנית מור יוסף, הוריו של החייל יובל מור יוסף הי"ד שנהרג בפיגוע הירי בצומת גבעת אסף לפני כחודש, פנו היום (רביעי) לראש הממשלה בנימין נתניהו בדרישה שיעצור את העברת הכספים לרשות הפלסטינית, בשל תשלומי המשכורות שהיא מעבירה למחבלים ובני משפחותיהם.

"אנחנו פונים אליך מר בנימין נתניהו, ראש הממשלה ושר הביטחון שלנו", אמרו ההורים השכולים. "היום מלאו 30 לרצח של הבן היקר שלנו יובל הי"ד ושל חברו. אתמול נתפס הרוצח הנתעב, בן העוולה, ובימים האחרונים גם הגיעו אלינו החפצים של יובל. אנו דורשים ממך, כבוד ראש הממשלה ושר הביטחון, שתעצור את כל הכספים שמגיעים לממשלת הטרור".

"יש לנו נתונים שמראים שהמחבל הנתעב קיבל כחצי מיליון שקל תמורת הפיגועים שעשה בעבר, ומשפחתו חיה מהכספים האלה", המשיכו ההורים. "אנחנו יודעים שבעתיד הוא ומשפחתו יקבלו עוד עשרות אלפי שקלים, ומבקשים במיידית לעצור את כל משלוחי הכספים שמגיעים לרשות הפלסטינית. אנו דורשים את זה בשביל למנוע את הפיגועים הבאים ואת הרצון שלהם לפגע".

בפיגוע בגבעת אסף נהרג גם חברו של מור יוסף לגדוד "נצח יהודה", יוסף כהן הי"ד. בלילה שבין שני לשלישי לכדו לוחמי הימ"מ את מבצע הפיגוע, עאסם ברגותי. המחבל היה גם שותף, יחד עם אחיו, סאלח ברגותי, לביצוע פיגוע הירי בכניסה ליישוב עפרה, שהתרחש מספר ימים קודם לכן. סאלח ברגותי נהרג יום לפני שאחיו יצא לבצע את הפיגוע בגבעת אסף. כוחות ימ"מ ירו בו למוות במהלך ניסיון לעוצרו, לאחר שניסה להימלט ולדרוס את הלוחמים.

אמש, בראיון לחברת החדשות, הגיבו הוריו של מור יוסף על מעצר המחבל. הם מתחו ביקורת על כוחות הביטחון שעצרו את המחבל ולא חיסלו אותו, ואמרו כי עבורם לא מדובר בבשורה מנחמת. "במדינה כמו שלנו, בעוד כמה שנים הוא יוכל להשתחרר, כפי שקרה כבר בעבר – הרי הוא היה בכלא והשתחרר", אמרה האם. "מי מבטיח לי שהוא יינמק בכלא? מי מבטיח לי שיהיה לו רע? הוא רצח שלושה פרחים. במדינה מתוקנת הוא לא היה צריך להישאר חי. אנחנו מתים והוא חי, איפה נשמע כדבר הזה?".

תגיות:פיגועגבעת אסף

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה