חדשות בארץ

בשורה טובה: שירה איש-רן שוחררה מבית החולים

איש-רן, שנפצעה קשה בפיגוע הירי בכניסה לעפרה ואיבדה את תינוקה, שוחררה לשיקום בבית החולים הדסה הר הצופים

שירה איש-רן, בעלה עמיחי והוריה, היום (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)שירה איש-רן, בעלה עמיחי והוריה, היום (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)
אא

שירה איש-רן, שנפצעה באורח קשה בפיגוע הירי בכניסה לעפרה לפני כחודש, שוחררה היום (רביעי) מבית החולים שערי צדק בירושלים להליך של שיקום בבית החולים הדסה הר הצופים בעיר.

לפני צאתה מבית החולים הודתה איש-רן בהתרגשות לצוות בית החולים על הטיפול המסור שקיבלה. "לא ברור איך השיקום שלי ושל עמיחי התקדם כל כך מהר ובצורה כל כך טובה. ברוך השם הרופאים מרוצים מההתקדמות במצב הרפואי", אמרה שירה. "התפילות שלכם עוזרות. תמשיכו להתפלל, יש לנו עוד דרך ארוכה לפנינו".

"אנחנו רוצים להודות כמובן גם לקדוש ברוך הוא", הוסיפה איש-רן, " אנחנו נס מהלך, וזה דבר נפלא, גדול ועצום. אנחנו מודים כל יום על הניסים שהיו לנו". לאחר מכן היא קמה מכיסא הגלגלים בו ישבה, ויצאה יחד עם בעלה עמיחי מבית החולים כשהיא נשענת על הליכון. "הגעתי לבית החולים בשכיבה ואצא ממנו בהליכה".

בעלה של שירה, עמיחי, שנפצע בפיגוע באורח בינוני, אמר: "אנחנו מרגישים שכולכם אתנו. תודה רבה לכם. אנחנו יושבים וחושבים על כל מיני דרכים לשמר את האחדות הזאת. נשמח אם מי שיכול לשלוח לנו רעיונות לקדם את אחדות עם ישראל במייל שפתחנו לזכר עמיעד ישראל. תודה רבה. אנחנו אוהבים אתכם".

איש-רן, שהייתה בחודש השביעי להריונה, נפצעה קשה בפיגוע. בעלה עמיחי נפצע באורח בינוני. בשל פציעתה הקשה, הרופאים נאלצו לבצע ניתוח חירום וליילד את התינוק, אך הוא נפטר כעבור מספר ימים. בהתאם להוראתם של רבנים, נערכה לתינוק ברית לפני הבאתו למנוחות בהר הזיתים. הוריו העניקו לו את השם עמיעד ישראל. הי"ד.

תגיות:פיגועעפרה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה