חדשות בארץ

ברוך דיין האמת: נפטר התינוק שיולד לאחר הפיגוע בעפרה

בית החולים "שערי צדק" הודיע על פטירת תינוקם הפג של שירה ועמיחי איש-רן, שיולד בעקבות הפיגוע בניתוח חירום בשבוע ה- 30 להריונה של אמו

זירת הפיגוע בכניסה לעפרה, יום ראשון (צילום: עופר מאיר, פלאש 90)זירת הפיגוע בכניסה לעפרה, יום ראשון (צילום: עופר מאיר, פלאש 90)
אא

אסון כבד: תינוקם של בני הזוג שירה ועמיחי איש-רן, שנפצעו בפיגוע בצומת עפרה, נפטר הערב (רביעי).

מבית החולים "שערי צדק" בירושלים נמסר: "בצער רב אנו מודיעים על פטירת הילוד של שירה ועמיחי, ארבעה ימים לאחר הפיגוע, למרות מאמצי רופאי הפגייה להצילו".

אמו של התינוק נפצעה קשה בפיגוע הירי שהתרחש ביום ראשון בערב, והרופאים ביצעו ניתוח חירום ויילדו את התינוק, שהיה בשבוע ה- 30 להריון. התינוק נולד במצב יציב, אך מספר שעות לאחר הלידה חלה הידרדרות במצבו. הוא הונשם בפגיית בית החולים, ומצבו הוגדר קריטי.

במצבה של שירה איש-רן חל היום שיפור נוסף. מבית החולים "שערי צדק", בו היא מאושפזת, נמסר הבוקר כי היא אינה מורדמת ומונשמת. מצבו של הבעל עמיחי, שנפצע באורח בינוני, ממשיך להשתפר. אמש שררה התרגשות רבה בבית החולים כאשר הוא נכנס למחלקה לטיפול נמרץ ונפגש עם אשתו לראשונה מאז הפיגוע. מוקדם יותר היום סיפר חיים סילברשטיין, אביה של שירה, כי היא ראתה הבוקר לראשונה את התינוק.

חוליית המחבלים שביצעה את הפיגוע טרם נתפסה. כוחות הביטחון עורכים אחריהם מצוד נרחב, הכולל פעילות מוגברת בשטח ושימוש ביכולות מודיעיניות שונות.

תגיות:פיגועעפרה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה