מעניין

הרשת צוחקת: איפה נקרא רחוב ’על שם’ עומר אדם, ולמה זה הפתיע גם אותנו?

צירוף מקרים משעשע: איפה נקרא רחוב שלם על שמו של הזמר עומר אדם, ומי אחראי לכך? אתם הולכים להיות מופתעים לפחות כמונו

רחוב ’עומר אדם’ בקנדה, על פי גוגל מפות (צילום מתוך גוגל מפות)רחוב ’עומר אדם’ בקנדה, על פי גוגל מפות (צילום מתוך גוגל מפות)
אא

אחרי שקידש שם שמיים ברבים על ידי שורת מעשים נפלאים למען השבת - היינו מסוגלים לחשוב שזה הכי טבעי בעולם שמישהו אי שם בעולם יחליט לחלוק לו כבוד בצורה של רחוב על שמו. 

זה התחיל לפני כשנתיים, כאשר הזמר עומר אדם (שמתקרב בשנים האחרונות ליהדות) - הודיע כי אין בכוונתו להופיע בפסטיגל חנוכה המתקיים בשבת. הכרזתו זו הביאה לרפורמה של ממש על ידי הנהלת הפסטיגל, ומזה שנתיים מתקיים האירוע באמצע השבוע - דבר שהביא לא רק לקידוש שם שמיים גדול, אלא גם לידי כך שאלפי שומרי תורה ומצוות ואחרים יזכו גם הם לשבות ביום המקודש לנו. 

לכן, כשפורסמה הידיעה על 'רחוב על שמו של עומר אדם' באינסטגרם של התכנית 'ערב טוב עם גיא פינס'  - הרשת געשה. "האומנם ייתכן ששמו של הזמר האהוב הגיע עד לפרברי קנדה, ואכם כן - מי אחראי על כך?", נשאל. 

תחקירני התכנית יצאו לבדוק ולא שבו בידיים ריקות, אבל עכשיו אתם הולכים להיות ממש בהלם: מסתבר שבקנדה יש מין תרבות כזו שבה אנשים פרטיים יכולים לקנות רחובות ולתת להם שמות משלהם. במקרה דנן, אחד השכנים סיפר למערכת התכנית של גיא פינס כי מי שקנה את הרחוב הזה הוא יהודי ממוצא מרוקאי, ולדעתו זוהי מחווה לזמר עומר אדם. 

אלא שבאתר 'סרוגים', באופן מפתיע לחלוטין, עלו על משמעות נוספת, משעשעת משהו. שם דווח כי מדובר ברחוב שהוא כעין פרבר במונטריאול שבקנדה, שמופיע בגוגל- מפות. על פי הדיווח שמופיע שם, אין מדובר במחווה מיוחדת לזמר כי אם בשם שניתן לרחוב לפני כן ועומר אדם אינו אלא אביה של הנזירה ריטה אדם, שנחשבת לדמות מפתח עבור הקהילה הנוצרית שבמקום. 

תגיות:קנדהרחובעומר אדם

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה