סלבס בהתחזקות

ממשיך להאיר בכל הכוח: עומר אדם ביטל הופעתו באירוויזיון - לכבוד השבת

למרות שהיה ברור כי הוא ייקח חלק בתחרות היוקרתית שתיערך במאי השנה - הזמר האהוב עומר אדם הפתיע, והודיע כי לא ישתתף באירוע בגלל החזרות הגנרליות שנערכות בשבת. כבוד 

עומר אדם (צילום מסך)עומר אדם (צילום מסך)
אא

אחרי שבעבר סירב להופיע בפסטיגל בגלל שהתקיים בשבת, וגרם בכך לקידוש שם שמיים גדול - עומר אדם 'מכה' שנית ומוכיח לכולנו שכסף - זה באמת לא העיקר בחיים. 

כשמדברים במושגים של כבוד, השם עומר אדם היום - אומר כמעט הכל: אדם שלפני היותו זמר מצליח ואהוב, מקפיד לכבד את ערכי היהדות המקודשים, מתחזק ברוחניותו ואף משתתף בשיעורי תורה קבועים כסדר.   

על הופעותיו בפסטיגל בעבר הרוויח הזמר המצליח למעלה ממיליון ש"ח, שלא לדבר על סכומי העתק שהובטחו לו אם יופיע באירוויזיון. אלא שכעת נמסר מצוות ההפקה שלו כי אדם לא מתכוון לקחת חלק באירוויזיון השנה - גם הפעם מאותה סיבה בדיוק. למרות שבתחילה ניהל מגעים מתקדמים עם צוות ההפקה של האירוויזיון ונראה היה כי הוא אכן ישתתף בתחרות היוקרתית, הבוקר (ה') הודיע האמרגן שלו כי עומר לא יופיע באירוע. 

"לאור זה שהחזרות הגנרליות מתקיימות במהלך השבת, החליט עומר - למרות הכבוד הגדול, לא לקחת חלק באירוע", כך מסרו היחצנים שלו לאתר 'מאקו'. 

לכתבות נוספות על עומר אדם:

עומר אדם מפתיע: מה עשה הזמר בבני ברק, בשבת האחרונה?

"השבת משלמת לעומר אדם. נזמין אותו לשיעור"

ממשיך לקדש שם שמיים: עומר אדם הופיע בלונדון, וציטט ממסכת אבות

מה עשה עומר אדם באמצע הופעה ל-30,000 איש?

 

ואיך מגיבים ברשת? גם הפעם הגולשים חולקים לו אהבה וכבוד, ולא חוסכים במילים:

הנה מקצת התגובות:

"קידוש שם שמיים עולה על הכל, במיוחד במקום שבו חוגג חילול שם שמיים. עומר, אתה מקדש שם שמיים ואין קץ לשכרך", "זה ניסיון ענק וקשה, כל הכבוד", "מדהים לראות שיש מישהו שלא מוכר את עקרונותיו בעבור נזיד עדשים. שאפו, עלה והצליח", "זה ניסיון קשה. זכה בעולם הבא שלו", "לדעתי, אחת הסיבות שהוא כל כך מצליח זה שהוא שומר שבת", "כל הכבוד, ממצווה אף פעם לא מפסידים", "השבת תשמור עליך. אתה תרוויח בגדול והרבה יותר", "יש קונה עולמו בשעה אחת. הוא קנה עולמו הרבה לפני", "וואוו, הלוואי עליי לעמוד בכזה ניסיון", ועוד...

תגיות:עומר אדםקידוש השםשבתאירוויזיון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה