חדשות בארץ

התפללתם על דניאל בן זהבה? היו שותפים לבשורה המשמחת

ארבעה ימים שכב דניאל במחלקת טיפול נמרץ כשמצבו קשה. יום לאחר ברית המילה של בנו הבכור אירע הנס הגדול: דניאל התעורר, התאושש במפתיע, וביקש להיפגש עם המתנדבים שהצילו את חייו 

  • כ"ט טבת התשע"ט
 דניאל ומתנדבי "הצלה" (צילום: ארגון ’הצלה’) דניאל ומתנדבי "הצלה" (צילום: ארגון ’הצלה’)
אא

בשבוע האחרון נשמע השם דניאל בן זהבה בבתים רבים בעם ישראל. רבבות יהודים בכל רחבי הארץ התפללו, עשרות ספרי תהילים נאמרו, ושעות לימוד תורה רבות נזקפו לזכותו.

דניאל, צעיר כבן 30, התמוטט בביתו סמוך לכניסת השבת, ימים ספורים לאחר הולדת בנו הראשון. הסיפור נגע ללבבות רבים, כאשר חשבו על היולדת, הרך הנולד, ובמקביל - מצבו הקשה של האב.

אל הבית הוזעקו כוננים של ארגון "הצלה", שאבחנו כי דניאל איבד את הכרתו ואינו מצליח לנשום, אך קיים דופק חלש מאוד. כונני "הצלה" העניקו לו סיוע נשימתי, ואמבולנס של מד"א מיהר להעבירו אל בית החולים איכילוב, שם אושפז במחלקת טיפול נמרץ, כשמצבו קשה ולא יציב.

ביום ראשון, בעוד האב נלחם על חייו, נערכה שמחת הברית של בנו. עין לא נותרה יבשה, כאשר איחל מקריא הברכות: "ישמח האב ביוצא חלציו".

הנס הגדול לא איחר להגיע: למחרת, ביום שני, התייצב באורח פלאי מצבו של דניאל, והוא התעורר במיטתו בבית החולים. בחלוף עוד יומיים הוטב מצבו משמעותית והרופאים החליטו לשחררו להמשך מנוחה בביתו.

לאחר שהתאושש מעט, ביקש דניאל להודות לחובשי ארגון "הצלה", שמיהרו להגיע לביתו והצילו את חייו.

מתנדבי "הצלה", יחזקאל גולדרייך, מאיר רוטנשטיין ויוסי ברויער, התרגשו מאוד מבקשתו של דניאל ואכן הגיעו לביתו לבקרו. דניאל הודה בהתרגשות למתנדבים וביקש לשמוע מהם מה קרה מכיוון שלדבריו אינו זוכר דבר וחצי דבר מאותו ערב שבת.

מתנדבי "הצלה" תיארו בפניו את שארע, שיתפו איתו את תחושותיהם מהמקרה וסיפרו לו על ההיענות הגדולה שהייתה בתפילות לשלומו.

בסוף המפגש הם אף ערכו צילום משותף כמזכרת למתנתו של בורא עולם. לדניאל הוא נתן חיים ולניתאי הקטן ואמו הוא העניק בעל ואבא במתנה.

תגיות:בריתנסתפילה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה