חדשות בארץ

נתניהו מתייחס לראשונה למפלגתם של בנט ושקד: "פגיעה אנושה במחנה הלאומי"

ראש הממשלה נתניהו התייחס למפלגה החדשה שהקימו בנט ושקד. "זוהי פגיעה אנושה במחנה הלאומי שעלולה להביא להקמת ממשלת שמאל", אמר ראש הממשלה למקורביו

  • כ"ג טבת התשע"ט
נתניהו (צילום: פלאש 90)נתניהו (צילום: פלאש 90)
אא

ראש הממשלה בנימין נתניהו טרם התייחס בקולו באופן רשמי להקמת מפלגת "הימין החדש" עליה הוכרז במוצאי שבת על ידי שר החינוך נפתלי בנט ושרת המשפטים איילת שקד.

עם זאת, הבוקר (שני) פורסם ב"ישראל היום" כי בשיחות סגורות שערך נתניהו עם בכירים בליכוד על הקמת המפלגה החדשה, הוא הגדיר אותה כ"פגיעה אנושה במחנה הלאומי שעלולה להביא להקמת ממשלת שמאל".

דבריו של נתניהו מקבילים לסקרים שהתפרסמו אמש, על פיהם, בשל המפלגה החדשה - הבית היהודי, ישראל ביתנו, ש"ס וכולנו מתנדנדות בסקרים מה שמעלה את החשש שאחת מהן תישאר מחוץ לכנסת ויווצר גוש חוסם של המרכז-שמאל והערבים.

במפלגת "הימין החדש" הגיבו לנתניהו, באמרם: "לא ניגרר למתקפות הליכוד - המצביעים חכמים ויודעים מי מבצע מדיניות ימין ומי לא. מציעים גם ל'ליכוד' להתמקד בהגדלת הגוש ולא בחיסולו".

אמש התפרסמו מספר סקרים, שניסו לשער את התפלגות קולות הבוחרים אילו היו הבחירות נערכות היום. על פי הסקר של חדשות 10, מפלגת הימין החדש תקבל 8 מנדטים, ותגרום להתרסקותה של הבית היהודי, שתקבל 3 מנדטים בלבד ולא תעבור את אחוז החסימה.

עוד בסקר: הליכוד זוכה ב-30 מנדטים, מפלגתו של בני גנץ ב-14, הרשימה המשותפת ב-13 מנדטים ויש עתיד ב-11. הימין החדש והמחנה הציוני – 8 כל אחת, יהדות התורה - 7, כולנו - 6, ש"ס, ישראל ביתנו, גשר, מרץ – 5 כל אחת.

תגיות:ראש הממשלהמפלגהבחירות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה