חדשות בארץ

יממה לאחר הטלטלה הפוליטית: כמה מנדטים תקבל מפלגת "הימין החדש"?

מפלגת הימין החדש - כמה מנדטים היתה מקבלת המפלגה החדשה, אילו היו הבחירות נערכות היום? ואילו מפלגות לא יעברו את אחוז החסימה? כל הסקרים הטריים שהתפרסמו הערב

  • כ"ב טבת התשע"ט
בנט במסיבת עיתונאים בבית סוקולוב בתל אביב, אמש (צילום: פלאש 90)בנט במסיבת עיתונאים בבית סוקולוב בתל אביב, אמש (צילום: פלאש 90)
אא

לאחר שטלטלו בנט ושקד את המערכת הפוליטית, כאשר הכריזו על פרישתם ממפלגת "הבית היהודי" והקמת מפלגת "הימין החדש", מתפרסמים הערב (ראשון) סקרים שונים, המנסים לנבא את מידת הצלחתה של המפלגה החדשה בבחירות

סקר חדשות 2: 6 מנדטים לימין החדש, 14 לגנץ

חדשות 2 פרסמו הערב סקר שבוצע על ידי מכון 'מדגם'. מן הסקר עולה כי אילו היו הבחירות נערכות היום מפלגת "הימין החדש" זוכה לשישה מנדטים בלבד.

עוד בסקר: הליכוד זוכה ל-28 מנדטים, מפלגתו של בני גנץ "חוסן לישראל" 14 מנדטים, הרשימה המשותפת ויש עתיד 12 כל אחת, המחנה הציוני – 9, יהדות התורה -7, הימין החדש, ש"ס, כולנו ומרץ – 6 כל אחת, "גשר" וישראל ביתנו - 5 כל אחת, והבית היהודי – 4 בלבד.

עוד עולה מן הסקר, כי במקרה בו המפלגות של משה יעלון ובני גנץ רצות יחד, התוצאות שונות מעט. במצב כזה מפלגת הליכוד זוכה ב-27 מנדטים, המפלגה המשולבת של גנץ ויעלון ב-16, יש עתיד והרשימה המשותפת ב-12 כל אחת, המחנה הציוני 8 מנדטים, יהדות התורה – 7, ש"ס, מר"צ וכולנו - 6 מנדטים כל אחת, ישראל ביתנו ו"גשר" – 5 כל אחת, הבית היהודי-האיחוד הלאומי - 4 בלבד.

סקר חדשות 10: 8 מנדטים לימין החדש, 3 לבית היהודי

עוד פורסם הערב הסקר שערך חדשות 10. על פי סקר זה, מפלגת הימין החדש זוכה ב-8 מנדטים, וגורמת להתרסקותה של הבית היהודי, שמקבלת 3 מנדטים בלבד ולא עוברת את אחוז החסימה.

עוד בסקר: הליכוד זוכה ב-30 מנדטים, מפלגתו של בני גנץ ב-14, הרשימה המשותפת ב-13 מנדטים ויש עתיד ב-11. הימין החדש והמחנה הציוני – 8 כל אחת, יהדות התורה - 7, כולנו - 6, ש"ס, ישראל ביתנו, גשר, מרץ – 5 כל אחת, והבית היהודי-האיחוד הלאומי, כאמור, יורדת ל-3 מנדטים ולא עוברת את אחוז החסימה.

סקר מקור ראשון: 14 מנדטים לימין החדש, 15 לגנץ

סקר שנערך עבור 'מקור ראשון' על ידי Direct Polls מצביע על כך שמפלגת הימין החדש מקבלת 14 מנדטים. המפלגה החדשה מחלישה את הליכוד שיורדת ל-25 מנדטים והבית היהודי שמקבל 5 מנדטים בלבד.

עוד בסקר: חוסן לישראל – 15, הרשימה המשותפת – 12. יש עתיד ממשיכה לאבד גובה ומקבלת 10 מנדטים בלבד, המחנה הציוני – 9, יהדות התורה – 7, ש"ס, מרצ וישראל ביתנו – 5 כל אחת. כולנו וגשר – 4 מנדטים, המובילים אותם על סף אחוז החסימה.

סקר חדשות כאן: 14 מנדטים לימין החדש, הליכוד 27

סקר נוסף שפורסם הערב הוא סקר שערך מכון 'שריד' עבור 'חדשות כאן'. על פי סקר זה, הליכוד – 27, יש עתיד – 16, הימין החדש – 14, חוסן לישראל – 13, הרשימה המשותפת מקבלת בסקר הזה 12 מנדטים, המחנה הציוני 9, יהדות התורה וכולנו - 7 כל אחת, מרץ – 6, גשר – 5, ש"ס – 4 . ישראל ביתנו והבית היהודי האיחוד הלאומי לא עוברות את אחוז החסימה.

תגיות:נפתלי בנטהימין החדשבחירות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה