פיתוח האישיות

ריפוי מרחוק, מהפכה תפיסתית: איך אנחנו יכולים לשנות את המציאות שלנו?

כל הבלגן שקורה לנו בחיים, ברגעים אלו ממש, הוא דרך של ההשגחה לגלות את אהבתה כלפינו. אתם יכולים להתחבר לכוח האינסופי של ההשגחה

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

כמה פעמים התמלאנו ברעל רגשי שלא יכולנו לשלוט בו? כמה פעמים הרגשנו ריקים ומרוקנים אחרי סיטואציה פוגעת או מכאיבה?

אתגרים בזוגיות, בכלכלה, ברמה החברתית והבריאותית הפכו לנגע שמוציא מתוכנו קורבנות, כעס ותסכול.

ובכן, השאלה הקריטית שנשאלת היא: האם תמונת המציאות הנוראית הזו יכולה להשתנות, ובמה זה תלוי?

אני כותב לכם היום מפני שאני חושב שהגיע הזמן. הגיע הזמן לחזק את החיבור שלנו לתודעה הנסית, לידיעה שההשגחה משקפת את המציאות הפנימית שלנו שדורשת תיקון, דרך העולם החיצוני.

אני יודע, זו אחריות כבדה, אבל זו אחריות שמשחררת אותנו מסבל, דיכוי ושעבוד פנימי.

באופן אישי, אני מאחל לכל אחד מכם את הטוב ביותר!

כל הבלגן שקורה לכם בחיים כרגע, זו פשוט הזדמנות פז ששוחררה עבורכם ממציאות אלוקית אוהבת. כל הבלגן שקורה לנו בחיים, ברגעים אלו ממש, הוא דרך של ההשגחה לגלות את אהבתה כלפינו. אתם יכולים להתחבר לכוח האינסופי של ההשגחה. כל מה שנצרך מכם הוא נתינת תשומת לב לעובדה האלוקית שההשגחה העליונה לעולם לא יכולה להיכשל, והיא מארגנת בסדר מופתי את העניינים והאירועים על פי תנועות הנפש שלנו.

כל מה שאנו צריכים לעשות הוא להיצמד לכמה כללים בלתי ניתנים לערעור, שנחקקו ברצון המאציל העליון בבריאת העולם.

  1. מדרך הטוב להיטיב, ולכן תמצית הטוב, שהיא הבורא, בראה את כל המציאות הזו – תכלית הבריאה היא להביא לידי ביטוי את הטוב האין סופי של הבורא.
  2. נכון, רובנו לא חווים שפע, רוב השפע שלנו הוא בחוויה מנותקת, אבל החידוש הוא שאין כאן אשמים ואין כאן קורבנות. ההשגחה האלוקית כביכול מגיבה לנו. הבורא קשר את עצמו למחשבות ולתפיסות שלנו (מלך אסור ברהטים), וכביכול הגביל את עצמו באופן שבו אנו תופסים את המציאות.
  3. המציאות יכולה להשתנות במהירות בלתי נתפסת, מפני שהיא אינה סטטית וקבועה. היא בתנועה מתמדת ומתאימה את עצמה אל תנועות הנפש שלנו.
  4. העולמות העליונים מסכימים אתנו על כל תנועה נפשית שמתפרצת מאתנו החוצה ("כל רגש המתעורר באדם, מתעורר לעומתו רגש דומה בכל העולמות העליונים...", ספר שיעורי דעת).
  5. כל שנותר לנו הוא רק לבחור במה אנו רוצים להתמקד.

נכון שקשה להסכים עם העובדה שהמציאות מתגמלת אותנו על בסיס הישגים פנימיים, שאנו קובעים לעצמנו את התגמול, את ההפסד, את השמחה, הכאב והצער.

אם הדברים נתפסים בעיניכם יותר כמדע בדיוני מאשר כמציאות פורה של הזדמנויות – אין דבר. אני מבין אתכם. לאלפי אנשים היה קשה לקבל את העובדה הזו, עד שלקחו חלק בסדנאות שלנו שעסקו בנושא הריפוי מרחוק. מה אומר לכם, זו היתה הזדמנות לראות את הכוח האלוקי בפעולה, ולהתפעל מעוצמת ה"נסים" הפרטיים שכולנו חווינו.

אני רוצה לשתף אתכם באחד ממאות משפטי התודה שקיבלתי: "כשאני מיישמת את התרגיל שלימדת בסדנה, ההרגשה היא שאני מנקה ומתנקה והבעיות שלי הופכות פתאום לחסרות חשיבות".

אז תעצרו שניה. תעצרו את המרדף הסואן בחיפוש אחרי הבלתי מושג, ובואו נבין ביחד את הסיבה האמתית שבעקבותיה קורים הדברים. מפני שהתקיעות שלנו אינה תלויה בגורם חיצוני, אלא בציור הפנימי שאנחנו מציירים וחורטים בתוכנו. הבורא, שקשר את ההנהגה בתפיסות ותנועות הנפש שלנו, מגיב בהתאם.

רוצים לשנות את הציור? רוצים לעורר את תנועות הנפש שקשורות בהשגחה לטובה?

הנה התהליך.

על ידי תהליך של התרכזות פנימית וחיבור שהוא כולו אהבה בינינו לבין יוצר הכל, האור האלוקי שהוא כולו טוב, כולו שפע ומשתוקק להשפיע לנו בכל רגע יותר ממה שאנו היינו רוצים להיות מושפעים. על ידי תהליך של 4 שלבים פשוטים וקלים ליישום, נוכל להפוך את קערת המציאות הבלתי נסבלת על פיה.

4 שלבים שיוצרים הרמוניה ברמת התדרים הרוחניים שלנו שקשורים בהשגחה בקשר נצחי והופכים אותנו מקורבן למשפיע.

מוכנים?

בקישור למטה תוכלו להתחיל לקבל מושג לגבי:

  •  מהו אושר אמתי
  • מה נדרש מאתנו על מנת לחוות אותו
  • מדוע אנו חווים תקיעות? במי היא תלויה?
  • מה עלינו לעשות על מנת ליצור בזמן קצר

יחסית שיפורים מרשימים.

לסדנאות אינטרנטיות מושקעות של אליהו שירי כנסו לאתר הקמפוס היהודי

תגיות:ריפויפיתוח האישיות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה