פוריות

11 שנה בלי ילדים, והישועה מגיעה בזכות האמונה

אל תרחמו על עצמכן. תאמינו, אבל באמת, לא בצביעות. הרי מי שבוחן לבבות וכליות זה רק בורא עולם, עליו אתן לא יכולות לעבוד... ברגע שתאמינו באמת שזה יקרה לכן – זה יקרה

  • י"ז כסלו התשפ"ב
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

אני פונה אליכן, בנות יקרות, אלה שלא זכו בזרע של קיימא. אין יאוש בעולם כלל! הבטחתי שכאשר הנס יקרה לי, אני אספר עליו להידברות, כדי לפרסם כמה שיותר, ואני יודעת שזה המקום הטוב ביותר לפרסום הנס. מבחינת הפרסום, זה יוצא בדיוק בחנוכה, כך שזה ממש מתלבש טוב על הסיפור שלי.

11 שנה ללא ילדים... רק מי שעוברת ייסורים כאלה יכולה להזדהות איתי. להבין את הצער, הכאב, חוסר האונים, המבטים של הסובבים אותך, גם כשהם באים ממקום טוב. אני עברתי את זה לבד, אבל לא בדיוק לבד – כי תמיד אבא שבשמים היה איתי, לאורך כל הדרך.

בנות יקרות, אל תרחמו על עצמכן. תאמינו, אבל באמת, לא בצביעות. הרי מי שבוחן לבבות וכליות זה רק בורא עולם, עליו אתן לא יכולות לעבוד... ברגע שתאמינו באמת שזה יקרה לכן – זה יקרה. לי זה קרה אחרי 11 שנים של ניסיונות לא פשוטים. למה זה קרה? כי בורא עולם ראה שהגעתי לאמונה האמיתית. אמונה של לקבל בשמחה ולא בעצב, בכל פעם שאת מגלה מחדש שאין היריון... אמונה אמיתית של ממש, שבאה מהלב, עם כוונות אמיתיות.

כמובן, צריך "להתעקש" עם בורא עולם ולא לוותר לו. להראות שאני לא מתייאשת. להיפך – אני חזקה וממשיכה לנסות עד שאגיע ליעד. תביני, בורא עולם אוהב את ההשתדלות והאמונה שלך, ואז הוא פשוט נותן לך. כמובן שלהתפלל תמיד צריך, מותר גם לבכות לפעמים ולבקש, אבל תזכרי לעולם לא להיות בעצבות. גם כשיש אכזבה – תחייכי, תודי לבורא עולם, ותראי איך הנס האישי שלך יגיע. אנא ממך, האמיני באמת, ממש באמת.

היום אני חובקת תינוקת יפה, מקסימה וחייכנית. אני ממשיכה ואמשיך להודות לבורא עולם בכל יום, ביחד איתה. אני מקריאה לה את פרק ק' בתהילים, "מזמור לתודה", ואני מודה לבורא עולם על הנס שחיכיתי לו כל כך הרבה זמן.

בנות יקרות, אסיים בנימה זו: הסוד להצלחה לזכות לזרע של קיימא הוא אך ורק אמונה, אמונה, אמונה.

חג חנוכה שמח. מי ייתן וכל אחת ואחת תזכה, בזכות האמונה והתקווה וללא ייאוש כלל, לזרע של קיימא עוד השנה, אמן ואמן.

אמא אוהבת לילדה מקסימה.

תגיות:פוריותילדים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה