חדשות בארץ

מחבל עם סכין נעצר בכניסה למערת המכפלה

לוחמי משמר הגבול של משטרת ישראל עצרו פלסטיני שניסה להיכנס למתחם מערת המכפלה עם סכין יפנית שהוסלקה על גופו

לוחמי מג"ב במערת המכפלה, תמונת ארכיון (צילום: ויסאם השלמון, פלאש 90)לוחמי מג"ב במערת המכפלה, תמונת ארכיון (צילום: ויסאם השלמון, פלאש 90)
אא

פלסטיני שהגיע הלילה (שלישי) למערת המכפלה בחברון עורר את חשדם של לוחמי מג"ב המוצבים באחת הכניסות למערה. הלוחמים ביצעו בפלסטיני בידוק ביטחוני, שכלל בדיקת גלאי מתכות. הגלאי התריע על עצם מתכתי אותו נשא.

למרות שהפלסטיני נבדק על ידי הגלאי מספר פעמים, ולמרות שהוציא לכאורה את כל החפצים שהיו בכיסיו, הלוחמים המשיכו בבידוק במהלכו התגלתה סכין יפנית שהוסלקה בבגדיו.

הפלסטיני – תושב אזור חברון, בשנות ה- 20 לחייו – הועבר לחקירת גורמי הביטחון. בחסדי שמיים, לא היו נפגעים.

ממשטרת ישראל נמסר כי "עירנותם של הלוחמים היא זו שסיכלה את הניסיון של החשוד לעבור בעמדת הבידוק תוך ניסיון להסליק סכין. לוחמי מג"ב המוצבים בעמדות הבידוק במערת המכפלה ימשיכו לפעול לסיכול טרור ולשמירה על ביטחון אזרחי ישראל".

ועוד מהאירועים הביטחוניים שהיו הלילה: במהלך פעילות כוחות צה"ל בכפר דוחא שבמרחב החטיבה המרחבית "עציון", התפתחה הפרת סדר אלימה במהלכה פלסטינים השליכו בקבוקי תבערה ויידו אבנים ומטענים לעבר הלוחמים. הלוחמים הגיבו באמצעים לפיזור הפגנות.

במהלך פעילות במרחב החטיבה המרחבית ״הבקעה והעמקים״ למציאת אמצעי לחימה במרחב הבקעה הצפונית, תפסו חיילי צה"ל נשק מסוג ״קרלו״. הנשק והחשודים הועברו לחקירת כוחות הביטחון.

במהלך הלילה עצרו כוחות הביטחון ביהודה, בשומרון ובבקעה 10 מבוקשים החשודים במעורבות בפעילות טרור, טרור עממי ובהפרות סדר אלימות. כל החשודים הועברו לחקירה.

תגיות:מערת המכפלהצה"ללוחמי מג"ב

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה