חדשות בריאות

אלפים נקראו להיבדק: רופאה בלאומית חוסנה פעמיים - אך נדבקה בחצבת. כיצד?

למעלה מ-2,000 תושבים המתגוררים באזור המרכז נקראו להיבדק ולקבל חיסון נגד חצבת, בעקבות רופאת משפחה בקופת חולים לאומית בבני ברק - שנדבקה במחלה למרות שחוסנה 

תמונת אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)תמונת אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)
אא

למעלה מ-2,000 תושבים המתגוררים באזור המרכז נקראו להיבדק ולקבל חיסון נגד חצבת, בעקבות רופאת משפחה בקופת חולים לאומית בבני ברק - שנדבקה במחלה. 

על פי חשיפת 'ישראל היום', את ההודעה הדחופה ממשרד הבריאות קיבלו תושבים מבית שמש, פתח תקוה, אלעד, ביתר עילית, אשדוד, בני ברק ועוד - שמטופלים במרפאה של קופת חולים 'לאומית' ברחוב יהודה הלוי, בבני ברק. מבצע חיסונים מיוחד נפתח בקופת החולים מאז יום רביעי שעבר, היום בו חששה הרופאה כי נדבקה, לאחר שגילתה על גופה פריחה שאליה נלווה חום, וסממנים נוספים של המחלה. 

על פי הדיווחים שעולים כעת, הרופאה חוסנה פעמיים כנגד המחלה, אך נמנית ככל הנראה על אותו אחוז קטן של אוכלוסייה שבו גם אנשים שחוסנו עלולים לחלות במחלה, אך התסמינים יהיו בצורה קלה ובלתי מסכנת חיים. 

ממשרד הבריאות נמסר כי חקירה אפידימיולוגית נפתחה בקופה מול כל הנוגעים בדבר. "ברמת המאקרו אפשר לומר בזהירות שאנחנו אחרי נקודת השיא של התפרצות החצבת בישראל, ועל פי הנתונים והאינדיקציות שאנחנו מקבלים - ישנה האטה משמעותית במספר הנדבקים".

תגיות:רופאהחצבתלאומית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה